shiny colorful badges set

עולם בניית האתרים חווה מהפכה של ממש, הודות לפלטפורמת וורדפרס שמאפשרת לכל הזקוק לבניית אתרים, בין אם הוא בקיא בתחום ובין אם לא, לבנות אתר בפלטפורמה נוחה, פשוטה ויעילה המספקת תוצאה מקצועית. יחד עם זאת, פלטפורמת הוורדפרס טומנת בתוכה סכנות בטיחותיות של ממש. יותר ויותר בעלי אתרים שלא נקטו בצעדים מקדימים מראש, נאלצים להתמודד עם פרצות האבטחה המאפשרות להאקרים לפרוץ לאתר ולהשתיל קודים זדוניים. מעוניינים להקדים תרופה למכה? כך תעשו זאת נכון.

מוסיפים תוספים להגנה

אם כך, אלו התוספים שתוכלו להתקין באתר בכדי להגביר את אבטחתו ואבטחת הגולשים באתרכם –

  • תוסף WORDPRESS FIREWALL

תוסף זה משמש חומת הגנה לאתר הלכה למעשה. הוא בוחן את הטראפיק הנכנס לאתר בניסיון לזהות בקשות להזנות קודים זדוניים בבסיס נתוני האתר. בהתקינכם את התוסף, תוכלו לשמור עליו מפני פריצות האקרים על ידי כך שתקבלו התראות ברגע אמת למייל שלכם וכן להגדיר כתובות שייחסמו מכניסה או להפך, כאלו שלא ייחסמו אף פעם.

  • תוסף ITHEMES SECURITY

אחד מהתוספים הפופולאריים להורדה (מיליוני הורדות מדברות בעד עצמן) נועד לעצור מתקפות ספאם, לתקן פרצות אבטחה וכן ליצור גיבוי שוטף לאתר.

מה עוד חשוב לדעת?

שימו לב, וורדפרס הינה מערכת ניהול תוכן פופולארית ומסיבה זו היא נהייתה מטרה מבוקשת להאקרים ולפורצים. מסיבה זו, וורפרדס משיקה עדכונים תדירות במטרה לשפר את אבטחת המערכת ולסתום את פרצות האבטחה המדוברות. יחד עם זאת, ככל שבאתר ישנם תוספים רבים יותר, כך עשוי לגדול הסיכוי לשיבוש פעולת האתר. לכן, חשוב מאוד לעדכן את המערכת וכן לגבות את האתר.

מלבד תוספי הגנה לאתר, ישנם אתרים המספקים כלים מתקדמים לסריקת אתרי וורדפרס. כך למשל, אתר UPRESS מציע כלי חדשני בשם WORDPRESSCLINIC המאפשר לסרוק את האתרים במטרה לבצע השוואה בין קבצי המקור לקבצים הנוכחיים, לזהות פרצות אבטחה וכן לקבל מידע נרחב על אבטחת האתר. ואם זה לא מספיק דיו, ניתן למחוק, לשחזר קבצים וכן לתקן הרשאות לתיקיות ולקבצים.

מומלץ מאוד לעקוב אחר עדכוני האתר וכן לקרוא תדירות אחר עדכוני תוספים. שנזכה לבטיחות חפה מדאגות!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here