עם בוא החורף, החשמלאי המקצועי נזעק לעתים תכופות כדי לטפל בבעיות של עומס חשמל או קצרים שנוצרו עקב עץ גבוה שקרס על עמודי החשמל בזמן סערה. בימי החורף הקרים אנשים משתמשים באמצעי חימום לעתים תכופות ביותר, מבלי לבדוק אם כל מכשירי החימום שלהם אכן כשירים לחורף. כדי למנוע עוגמת נפש בשל הפסקות חשמל תכופות, יש צורך להכין את כל המכשירים לקראת החורף.

החשמל, המכשירים ומה שביניהם

כל חשמלאי בגבעתיים ישמח לעמוד לרשותכם במקרה של בעיה או תקלה, אך אם אתם מעוניינים לעבור את החורף בשלום וללא תקלות, כך תוכלו להכין את מכשירי החשמל שלכם לקראת הקור:

  • תקינות הכבלים – המזגן הוא מכשיר חשמלי חזק למדיי, ואנו נהנים ממנו מאוד בימי החורף הקרים. עם זאת, בהתקרב חודש אוקטובר חשוב לבדוק את תקינותם של השקע, התקע והכבלים של המזגן. אם קיימת בעיה כלשהי, יש צורך ליצור קשר עם חשמלאי מקצועי.
  • מתאימים את השקע – מכשיר חימום אהוב נוסף הוא הרדיאטור. אין כמו להדליק אותו ביום חורפי קר, לשקוע בספר טוב ולשכוח מהקור. אך כדי לא לגרום לקצר בבית, יש לבדוק היטב את החיבור של הרדיאטור. דהיינו, החיבור שלו צריך להיות לשקע בעל 16 אמפר במקום 10 אמפר.
  • מנתקים מהשקע – אמצעי חימום נוסף הוא התנור החשמלי המחמם את החדר במהירות. כדי לשמור על תנור תקין ולמנוע שריפות, חשוב לנתק אותו מהשקע בשעה שעוזבים את החדר או הבית.
  • מפזרים את החום, אבל בזהירות – מפזר חום אינו נחשב למכשיר חסכוני במיוחד, והוא עלול לבזבז הרבה חשמל. אך אם כבר החלטתם להשתמש בו, חשוב לבדוק את הכבלים, התקע והשקע ולוודא שהם תקינים.
  • חשמל ומים – רבים נוהגים להתקין תנור למקלחון לצורך חימום בחורף. אם החלטתם לעשות זאת, קראו לחשמלאי מקצועי שיוכל לבצע את העבודה באופן בטיחותי. כמו כן, הקפידו להרחיק את התנור מהמים.

דרגות החשמלאי

חשמלאי בראש העין מוסמך עובר מסכת שלמה של לימודים ועבודה לפני שמקבל את הסמכתו. הוא מתחיל כעוזר של חשמלאי ולאחר מכן כחשמלאי מעשי, עד אשר עובר את מבחני ההסמכה שהופכות אותו לחשמלאי שיכול לבצע עבודות במתח של 80 אמפר. אם החשמלאי מעוניין להתקדם, הוא יכול להמשיך ללמוד לחשמלאי ראשי שיהיה אחראי לעבודות במתח 250 אמפר ולפיקוח על עבודות של חשמלאים מעשיים ומוסמכים.

החשמלאי שעובד במרכז

סניטרוניקס שמש חשמל היא חברה מקצועית ואמינה אשר מציעה שירותי חשמלאי במרכז. אם אתם מעוניינים להתקין גופי תאורה, למצוא את המכשיר שעושה לכם את הקצר ואת מיקומו של הקצר או לוודא כי איש מדיירי הבניין אינו גונב את החשמל שלכם, בסניטרוניקס תקבלו את המענה המקצועי. החברה הוקמה על ידי החשמלאי המוסמך נתנאל שמש, שהוא גם הנדסאי חשמל בהשכלתו. לחברה ניסיון רב בתיקון תקלות חשמל מגוונות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here