קרדיט: pexels

חלפו כמה שנים מאז שפתחתם את העסק שלכם, ונראה שהכל זורם כמו שצריך; יש לקוחות קבועים, קמפיינים שמכניסים לידים, הרווחים לא רעים בכלל. בכל זאת, נראה שמשהו חסר, אולי דחיפה קטנה שתיקח את העסק שלכם אפילו יותר רחוק. מה דעתכם על שליחת הודעות SMS כחלק ממערך השיווק המנצח שלכם? סביר להניח ששמעתם על כך, אתם יודעים שלאחרים זה מצליח וכעת הגיע גם תורכם לקפוץ למים. איזה מזל שאנחנו כאן, עם טיפים מעולים שיעזרו לכם לעשות זאת!

שליחת הודעות SMS כמו אלופים

  • תהיו מסקרנים ומתומצתים – שליחת הודעות SMS דומה מעט לטוויטר, שדורש מעט מאוד מלל מתומצת וברור. יש לכם רק כמה שורות להכניס בהן מסר חד וברור, וכדאי לעשות זאת נכון, למצוא את הנוסחה המושלמת שתגרום לרשימת התפוצה שלכם להתעניין במה שאתם מציעים; מבצע מפתה, מוצר חדש, הטבה שיש רק להם, ועוד.
  • הודעה זה לא מספיק – כדאי שההודעה תפנה לדף נחיתה או לאתר שלכם, לעמוד הרלוונטי למה שנכתב בהודעה. כך, יוכלו ליצור עמכם קשר, להשאיר פרטים כדי שתחזרו אליהם לפרטים נוספים, ועוד.
  • סיימו בהנעה לפעולה – השארתם לינק? מצוין, אל תשכחו להפנות את הנמען אליו, כלומר להניע אותו לפעולה; להפנות אותו ללחוץ על הלינק לקבלת פרטים, להזכיר לו להירשם, להתקשר עוד היום, לציין שמס' המקומות מוגבל ועוד.
  • הודעה לכל מטרה – הרי להודעת סמס יש מספר שורות בלבד, כך שצריך לתמצת מאוד את המסר. המשמעות היא, שאי אפשר להרחיב יותר מידי במילים ולהפיץ מספר מסרים במסרון אחד. כך, אם אתם זקוקים לשיווק במקביל של כמה מוצרים, שירותים וכו', כדאי להתפצל לכמה הודעות נפרדות, לפלח את רשימת התפוצה כך שכל קבוצה תקבל את ההודעה שמתאימה לה.
  • יחס אישי – הלקוחות כיום מעוניינים ביחס אישי. תתעניינו בהם, תבדקו לגבי תאריכי ימי ההולדת שלהם והשתמשו במידע הזה לטובתכם; רק דמיינו את השמחה של אדם שמקבל הודעה ביום ההולדת שלו, על מבצע הטבה מיוחד רק לו; מתנה אישית, קופון הנחה, כאן זה הזמן שלכם להתבלט מעל המתחרים. שליחת הודעות SMS יכולה לתת כל כך הרבה, להבליט אתכם וליצור יחס אישי אמיתי וקרוב עם הלקוח.

אבל איך שולחים הודעות לכל כך הרבה אנשים בו זמנית?

בקלי קלות! באמצעות מערכת מתקדמת שתוטמע בחברה שלכם, שליחת הודעות SMS תהפוך למשימה הכי פשוטה שתהיה לכם בלו"ז. באמצעות המערכת תוכלו לפלח את הנמענים שלכם לקבוצות, לשגר הודעה אחת למספר רב של נמנעים, ועוד. אז למה אתם מחכים? זה הזמן ליצור קשר עם חברה המתמחה בהטמעת תוכנות לשליחת SMS, ולהעלות את רמת השיווק שלכם אפילו גבוה יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here