Image by Pexels from Pixabay

פרסום בגוגל נחשב לדרך אפקטיבית ללכוד את המשתמשים בדיוק כאשר הם מחפשים את מה שיש לכם להציע.
מנוע החיפוש הגדול בעולם (שעל פי נתונים, מעבד בממוצע 3.5 מיליארד חיפושים בכל יום) מאפשר למפרסמים להעלות קמפיינים מתוחכמים ומתקדמים להפליא אשר יתאימו לביטויי חיפוש ויניעו לפעולה – איסוף לידים, מעבר לדף נחיתה או לאתר.
קיימים סוגים שונים של קמפיינים בגוגל – לפניכם הכרות קצרה עם כל סוג ומטרה וכיצד אפשר לייעל את התהליך ולשפר את הביצועים.

נפלאות המודעות הרספונסיביות

משתמשים ניגשים לגוגל כאשר הם מחפשים מענה לשאילתה מסוימת והמטרה של מפרסמים היא לעלות בביטויי חיפוש ספציפיים כאשר גוגל מציגה את המודעות על סמך ביטויי מפתח שהוזנו מראש. כאשר מייצרים מודעות רספונסיביות ניתן להשתמש בקריאטיב דינאמי – הכוונה היא להזמין מספר כותרות ומספר תיאורים וגוגל מציע צירופים שונים בין הכותרות לתיאורים בביטויי המפתח הרלבנטיים ועל פי נתונים, תוכלו גם לדעת איזו קומבינציה עבדה טוב יותר כאשר גוגל למעשה "לומד" על פי התוצאות ויכול להציג פרסום רלבנטי יותר ככל שעובר הזמן ונצבר יותר מידע.

מעוניינים לקבל יותר טלפונים?

אם חשוב לכם לייצר הנעה לפעולה בדמות שיחת טלפון, מודעות מסוג שיחות הן מה שחיפשתם בעת פרסום בגוגל. כמובן שחשוב לייצר קופי חזק וטוב ולשבץ ביטויי מפתח אך זכרו שהמטרה, בסופו של דבר, היא שירימו אליכם טלפון ולכן חשוב להחליט לאיזה מספר הלקוח יתקשר וגם מה בעצם יגרום לו בהתאם לתוכן לייצר את השיחה הזו – הזמנת מוצר או שירות, אולי שיחת הכרות וייעוץ.

להעביר את המסר בווידאו

אנחנו חיים בעידן וויזואלי דינאמי ועבור מפרסמים רבים הדרך האפקטיבית והמשכנעת ביותר לתקשר עם לקוחות היא באמצעות סרטוני וידאו דרכן גם ניתן להעביר מסרים שיווקיים, להדגים את המוצר, להמחיש את היעילות של השירות, ליצור אינטראקציה ולהוביל להנעה לפעולה.
אפשר להציג דרך גוגל מודעות וידאו ביוטיוב כאשר המודעה תופיע בזמן צפייה בסרטון או בסופו דרך וידאו רק כשכבת על שתופיע בתחתית הסרטון ביוטיוב.
במודעות וידאו לרוב אפשר לדלג על הסרטון כעבור 5 שניות אך מודעות אלה נחשבות למאוד אפקטיביות כי הן "מאלצות" את הצופה לצפות בסרטון לפני קטע הוידאו בו הוא היה מעוניין לצפות מלכתחילה וכך להגיע לקהל רחב למדי. אפקטיבי כל עוד הסרטון שיצרתם אכן אטרקטיבי ורלבנטי לצופה.

לקדם קניות

בעלי חנויות סחר אלקטרוני המעוניינים לקדם את המכירות האינטרנטיות שלהם ירצו בוודאי לקדם מוצרים שונים למשתמשים דרך מודעות שופינג בגוגל. במקרה זה, מנוע החיפוש יציג תמונות ומחירים של מוצרים ספציפיים על מנת לאפשר הקלה ישירות לחנות לביצוע רכישה.
במקרה של קמפיין גוגל שופינג חשוב מאוד להשקיע באיכות התמונות של המוצרים על מנת לבלוט מול הרוכשים הפוטנציאליים ויש ליצור גלריה של תמונות על מנת להעלות את היקף המכירות דרך החיפושים.

מודעות גילוי

מסעות פרסום של Google Ads Discovery יוצגו בפורמטים שונים כאשר מספקים כותרות ותיאורים וגוגל מחליטה היכן ואיך להציג את המודעות על מנת בעיקר להגיע לקהל חדשה. היופי הוא שגוגל עצמה מזהה את המיקומים הטובים ביותר כך שעל פי הנתונים שהיא תציג, תוכלו בהמשך להחליט היכן ואיך להציג את המודעות הבאות במיקומים השונים כמו ג'ימייל וכדומה.

זכרו שפרסום במנוע החיפוש יכול להיות מורכב ומאתגר, במיוחד לאור התחרות הצפופה והגוברת בשוק הפרסום בקרב מפרסמים שונים ברמה המקומית והגלובלית. כדאי לתת למקצוענים לעשות עבורכם את העבודה כמו משרד פרסום דיגיטלי בחיפה boolzai המתמחה בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here