קרדיט - Canva

המשפט הפלילי עוסק במגוון רחב מאוד של עבירות, עם מכנה משותף משמעותי: המדינה היא זו שמקיימת את ההליך מול החשוד או הנאשם. כשהמדינה תובעת אדם, הוא חייב לצידו עורך דין פלילי, ולא עוד עורך דין אלא איש מקצוע משכמו ומעלה שיוכל להוות כוח נגד לעוצמה של התביעה המשטרתית או הפרקליטות. עו"ד אלון שליכטר כבר סייע לאנשים רבים להתמודד עם המציאות המורכבת של חשד בביצוע עבירה פלילית, כולל הצלחות במקרים מאתגרים במיוחד.

התחומים שבהם עוסק עורך דין פלילי

* עבירות סמים – למרות השינוי ביחס של החברה לחלק מהסמים, החוק עדיין מתייחס בחומרה לאחזקת סם, ובפרט אם מדובר בכמות גדולה יותר מזו המוגדרת לצריכה עצמית. בהתאם מומלץ לפנות מיד לעורך דין בעל ניסיון בתחום.

* עבירות רכוש – תחום נוסף שבו נדרשים שירותיו של עורך דין הוא עבירות רכוש. גניבה, פריצה וגם אחזקתו של רכוש גנוב עלולות להוביל לעונש חמור, ולהסתבכות של ממש.

* עבירות מין – כל חשד או האשמה בביצוע עבירת מין מייצרים מצב רגיש במיוחד. במקרים אלה עו"ד פלילי נדרש לרגישות מרבית לצד המקצועיות. אסור לשכוח שגם עבירות מין שמוגדרות כ"קלות" יחסית כמו הטרדה מינית מעוררות בימינו כעס רב, שיכול לבוא לידי ביטוי גם בפסיקת בית משפט.

* עבירות אלימות – לרבות גרימת מוות ברשלנות, המתה בקלות דעת, רצח באדישות או בכוונה, וכן אלימות במשפחה. עורך דין מיומן מסייע גם בקבלת צו למניעת אלימות במשפחה בזמן קצר ולפרק זמן ארוך ככל האפשר.

* עבירות סייבר – עורך דין שמקפיד להתעדכן מטפל גם בנושא שזוכה ליותר ויותר כותרות בזמן האחרון, פשעי סייבר, ועושה זאת מתוך הבנה משפטית וטכנולוגית גם יחד.

ניסיון עשיר ומחויבות מלאה אליכם

השירות של עורך דין פלילי נשען על שתי רגליים עיקריות: ניסיון רלוונטי רחב היקף ומחויבות מוחלטת לכל לקוח ולקוחה. עו"ד אלון שליכטר מביא לידי ביטוי גם יכולות אישיות גבוהות ובפרט החתירה למצוינות וחשיבה אסטרטגית. בהתאם הוא יכול להבטיח וגם לקיים שירות מועיל במיוחד לאורך כל שלבי ההליך הפלילי, בכל התחומים הנ"ל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here