רוב האנשים שקוראים את המאמר הזה, קוראים אותו דרך הדפדפן הנוח ביותר באינטרנט, דפדפן של גוגל כרום. אנו משתמשים בדפדפן מסיבות רבות, אך אנו במאמר זה רוצים להסביר מעט על התוסף העדכני, אשר מתאים לכולם, במיוחד לבעלי עסקים בעלי חשבונות רבים באינטרנט. הכירו את האפליקציה שאנו מתקינים כתוסף לגוגל כרום, LastPass.

מהי אפליקציית LastPass?

כל אתר בעל מערכת הרשמה, דורש שם משתמש וסיסמה. פעמים רבות אנו נוטים להשתמש באותה סיסמה להמון אתרים, על מנת לא להתבלבל בכמות הסיסמאות הגדולה. קיימות בעיות מסוימות אשר כרוכות בכך:

  • שכחה – במידה ושכחתם את הסיסמה שלכם, כלל המשתמשים שלכם ייחסמו, או שתצטרכו לאפס את הסיסמה של כל המשתמשים שלכם.
  • אי בטיחות – באינטרנט כיום ישנם המון האקרים, והפריצה לחשבונות רבים הינה קלה. במידה והאקר מסוים פרץ לאחד החשבונות שלכם, הוא יוכל לפרוץ לשאר החשבונות שלכם באמצעות אותה סיסמה. הדבר דומה לנעילת הבית עם אותו מפתח המתאים לכל הדלתות.
  • חשבונות סודיים – חשבונות כמו חשבון בנק באינטרנט, כמו פייפאל, איביי או כל חשבון אחר שזוכר את פרטי האשראי שלכם בו, הוא חשבון מסוכן מאוד.

כיצד LastPass פותרים לי את הבעיה הזו?

התוסף של LastPass מציע עבורנו מספר פתרונות יעילים. בראש ובראשונה, הוא מציע עבורנו סיסמה לכל אתר בנפרד. כל אתר שתכנסו אליו, יבקש מכם מינימום דרישה לסיסמה, שיכלול אותיות גדולות, קטנות, סימנים מסוימים, מספרים וכדומה. LastPass עושים זאת עבורכם, ויוצרים סיסמה חדשה למשתמש שלכם, על פי הדרישות. שנית, לאחר יצירת הסיסמה החדשה, האתר מציע לשמור את הסיסמה שלכם באפליקציה, תחת השם שאתם תגדירו לסיסמה, כולל את אתר הכניסה, ככה שתוכלו להיכנס בכל עת.

כיצד היא פועלת לאחר שמירת הסיסמה?

לאחר ששמרתם את הסיסמה, LastPass תוודא שאתם המשתמשים האמתיים של המחשב, ותאפשר לכם להיכנס למשתמש שלכם באתר, תוך כדי מתן הסיסמה בצורה חצי אוטומטית, זאת אומרת לאחר שאתם מזדהים על ידי הסיסמה שאתם הגדרתם כסיסמה שתזהה אתכם.

האפליקציה הינה פתרון מצוין לבעלי עסקים שרוצים לחסוך בזמן, ולשמור על בטיחות האתרים שלהם. נסו אותה עוד היום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here