מוצרי אפל הם מוצרים אמינים המבוקשים בארץ ובעולם. ישנם אנשים המעדיפים לקנות רק את המוצרים האלה בזכות מערכת ההפעלה הייחודית בקוד סגור (iOS) המספקת הגנה טובה מפני תקיפות האקרים ובעקבות ביצועי החומרה הגבוהים של המוצרים. iShare היא רשת חנויות אפל בישראל הפועלת במספר סניפים ברחבי הארץ. הרשת מספקת מגוון רחב של מוצרים, תוך שהיא עומדת בקשר רצוף עם היצרנית העולמית הגדולה.

מה אפשר למצוא ב-iShare

בחנות למוצרי אפל תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים. אלה רק אחדים מבניהם:

  • macbook air  – אם אתם מחפשים מחשב חזק ואיכותי, macbook air הוא המחשב המתאים לכם. עם מחשב זה תוכלו לצאת ליום שלם של הרצאות מבלי הצורך להטעין אותו. זאת משום שהסוללה שלו מספיקה ל-12שעות שלמות.
  • macbook pro – מדובר במחשב קל ונוח לנשיאה. כך שאם אתם מחפשים מחשב שבאמצעותו תוכלו לראות סרט טוב במהלך נסיעה ארוכה ברכבת או לעבוד קצת מחוץ לבית בחוף הים, macbook pro קל המשקל הוא המחשב המושלם עבורכם. נוסף על כך, המחשב כולל מסך חד המציג תכנים בצורה בהירה ואיכותית ומקלדת נוחה לשימוש.
  • mac pro – מחשב זה מגיע ללא מסך, ולכן הוא מתאים למשתמש אשר רכש מסך בעבר, וכעת הוא מחפש לקנות עבורו חומרה טובה. mac pro כולל מעבד חזק של שניתן לשדרג ל-12 ליבות וכולל נפח אחסון המבוסס על Flash.
  • ipad pro – אם אתם מחפשים מכשיר הגדול יותר מאייפון סטנדרטי אך קטן יותר מהמחשב הנייד, ipad pro הוא בחירה טובה. המכשיר מגיע עם מסך בגודל 10.5 אינץ', מצלמה ראשית של 12 מגה פיקסל וביצועי מעבד הפועל על 6 ליבות.
  • mac mini – מכשיר זה הוא למעשה קופסת חומרה קטנה המגיעה ללא מסך. mac mini הוא תחנת כוח קטנה אך אמינה המאפשרת לחכם לחסוך במקום בבית ובעלויות התקנה.

לדעת מה מתאים לי

אפל מציעה מגוון רחב של מוצרים – החל מאייפון קטן וקומפקטי שאפשר להכניס לכיס וכלה במחשב נייד גדול המגיע עם ביצועים חזקים. לפני שאתם ממהרים לרשת האפל הקרובה, כדאי שתחשבו לאיזו מטרה אתם זקוקים למחשב, ובעת הצורך – התייעצו עם אנשי מקצוע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here