מעצבים גרפיים

בתור מעצבים גרפיים העובדים מהבית, אתם פותחים את יומכם ברוגע. קמים מהמיטה, עושים כמה תרגילי התעמלות, אוכלים ארוחת בוקר, מכינים את הקפה שלכם ופותחים את המחשב. כך, הזמנה אחר הזמנה, לקוח אחר לקוח אתם מעצבים לוגו, מוסיפים תמונות לאתרי האינטרנט, בוחרים פלטת צבעים לאתר תדמית או יוצרים פוסטר מעוצב ורב משמעות. גם אם אתם מעצבים מקצועיים, תמיד תוכלו ללמוד יותר ולהשתפר כדי לשדרג את השירותים שלכם.

כך תהפכו למעצבים מובילים בתחום

כל אחד מאתנו יכול ללמוד ולהתפתח בתחומו. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם בתור מעצבים גרפיים בעבודתכם:

  • בחנו עבודות של אחרים – אמת, יש לכם את הסגנון המיוחד שלכם, אבל אם אתם רוצים להשתפר באמת, כדאי לבחון מדי פעם עבודות של אחרים. אלה יעזרו לכם לצבור רעיונות ולשדרג את הכישורים שלכם.
  • התעדכנו בכלים חדשים – כלים משוכללים שונים עומדים לרשותם של המעצבים הגרפיים. בכל רגע יוצאים עדכונים חדשים או כלים חדשים, ולכן חשוב להיות עם היד על הדופק ולנסות את הכלים. כך תוכלו לדעת אם הם יכולים להתאים לכם לעבודתכם השוטפת ולשפר את השירות שאתם מעניקים. כך, הקפידו לקרוא מאמרים של מעצבים אחת לשבוע לפחות.
  • לחשוב מחוץ לקופסה – מעצב גרפי נמדד פעמים רבות ביצירתיות שלו. גם אם עד עכשיו נהגתם ליצור עיצובים נקיים ומאורגנים, כדאי לנסות לפחות פעם אחת "לשבור" את השגרה וליצור עיצוב אחר. אחרי הכול, הלקוחות שלכם מעוניינים לבלוט בשוק והעיצוב הוא דרך טובה לעשות זאת.
  • לא להיות לבד – אתם אמנם עובדים לבד מהבית, אך אין זה אומר שאתם צריכים להיות לבד. הצטרפו לקבוצה של מעצבים בפייסבוק או בוואצאפ, היעזרו בה בעת הצורך או תנו עצות בעצמכם.

מעצבים גרפיים יוצרים למען האמנות

נקודה נוספת שכדאי להביא היא יצירה לשם האמנות, למען עצמכם. אתם עסוקים בהזמנות מכף רגל ועד ראש ואין לכם באמת פנאי ליצור בשביל הנשמה. עד מהרה אתם עלולים להישחק ולאבד את הזיקה שלכם למקצוע. משום כך, חשוב לפנות לעצמכם כמה שעות אחת לשבוע לפחות, כדי שתוכלו ליצור עבורכם ועבור הקרובים אליכם, רק כי אתם באמת אוהבים זאת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here