קרדיט: Pixabay

בעידן טכנולוגי כה מתקדם, בעידן שבו חלק ניכר מהיום מועבר מול מסכים ובעידן בו הזמן הוא אחד המצרכים הכי יקרים שלנו, קריטי שהגישה שמוענקת ללקוחות שלכם תהיה כמה שיותר מידית ונטולת תקלות. מוזמנים ללמוד אודות פלטפורמת זיהוי לקוחות שמהווה רף עליון ושאליה יש לשאוף.

מטרה וקהל יעד

Customer Identity Platform מוכרת כפלטפורמת CIAM, כאשר היא אינה מיועדת בהכרח רק עבור לקוחות, אלא גם מסייעת בעת התנהלות מול ספקים ושאר משתמשים חיצוניים. הרעיון שעומד מאחורי הפלטפורמה הוא לאפשר גישה עצמאית, נוחה ומהירה, ללא תלות מעכבת (ומורטת עצבים) בגורם חיצוני.

כך תבחרו פלטפורמה אידיאלית

כיצד אם כן בוחרים Customer Identity Platform באופן מושכל? הכנו לכם מספר טיפים מעשיים:

  • רצוי שהלקוחות יוכלו לבצע בעצמם מגוון פעולות רצויות. למשל לעדכן העדפות אישיות והגדרות פרטיות.
  • חשוב ביותר, ואף קריטי, שמודל השימוש יהיה כמה שיותר אינטואיטיבי. אינכם רוצים לאבד לקוחות רק כיוון שהם התקשו לבצע משימות רצויות.
  • יש לוודא שהפלטפורמה בין היתר כוללת מערך הגנה מתקדם מפני התקפות סייבר. חשוב ביותר שהלקוחות שלכם יחושו מוגנים להשאיר פרטים אישיים.
  • כאשר מדובר בעסק שמבקש להמשיך לצמוח, חשוב שהפלטפורמה תאפשר התאמה לכמות הלקוחות המתעדכנת, וזאת באופן חלק ונוח.
  • חשוב לוודא שהפלטפורמה עומדת בסך הדרישות הרגולטוריות.
  • מבחינת תהליך הזדהות, חשוב לוודא שמתאפשרת התחברות באמצעות חשבונות סושיאל. כמו כן, רצוי לוודא שהזיהוי אינו מושתת על סיסמה שניתן לגנוב (ולעשות בה שימוש לרעה), אלא רצוי לתעדף זיהוי ביומטרי, שימוש בזיהוי כפול ואף חיוני זיהוי שמאפשר התחברות חד פעמית לסך האפליקציות הרצויות.
  • טרם בוחרים פלטפורמה, או יותר נכון טרם מתחילים לבחון התאמה, יש לוודא שהפלטפורמה הרצויה מותאמת להטמעה עבור סך המערכות הארגוניות בענן ושהיא מתממשקת עם סך האפליקציות הנדרשות.
  • מבחינת הטמעה, תרצו לוודא שמדובר במשימה פשוטה. הן בענן והן בon-premise (שירותים שמנוהלים בחוות השרתים של הארגון).

השלב הנכון לפעול

עתה לאחר שהבנו כיצד נכון לחבר לקוחות למגוון אפליקציות ארגוניות, נעבור לחדד שמדובר בצעד שרצוי לבצע בהקדם הניתן. לא מעט עסקים טועים לחשוב שראשית מוטב לחכות שהעסק יגדל, ורק אז להתקדם לפלטפורמה הזו, אך אינם מבינים שמדובר בצעד שתומך בצמיחה העסקית.

ברגע שלקוח חווה כניסה חלקה, תרחיש זיהוי מתקדם ובמקביל אינו נחשף לבעיות או לאיומי סייבר, הוא באופן מידי משליך את מערך היתרונות על סך ההתנהלות של בית העסק שמולו הוא מתנהל. כמו כן, וכפי שכבר ציינו, מדובר בפלטפורמה שיודעת לצמוח ביחד עם צורכי העסק, כך שאין צורך לחשוש לשלם על שירותים שאינם נחוצים, ובעת הצורך רק נדרש לבצע התאמות נחוצות.

מה עם העסק שלכם?

שורה תחתונה? חיבור מהיר ובטוח לאפליקציות ארגוניות מהווה סטנדרט עליון ועם זאת מתבקש. ממש כפי שאנשים למדו להיות עיוורים אל מול פרסומות, כך גם אנשים ממהרים לפסול עסקים שלא מייצרים תנאי התנהלות נוחים. מסקנה? הגיע הזמן לבחון איזו פלטפורמת זיהוי אתם מעניקים ללקוחות שלכם ולפעול בהתאם למסקנות. בהצלחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here