השפעת שעון כושר חכם על הביצועים
קרדיט Pixabay

המודעות לאורח חיים בריא הביאה עימה את הצורך לשלב ספורט ותזונה נכונה, כחלק מהשגרה היומית. כדי לשמור על התזונה יש תפריט מסודר, עם רשימה שמכילה את כל אבות המזון אותם נדרש לשלב בארוחות. בשביל לעקוב אחר שגרת האימון יש שעון כושר חכם. באמצעות השעון ניתן לעקוב ולנהל את שגרת האימונים בצורה מסודרת ומבוקרת. אז אם לא התארגנתם על שעון איכותי זה הזמן לעשות זאת.

היתרונות של שעון כושר חכם

  1. מעקב צמוד- השעון מאפשר לדעת כמה אימונים ביצעת ובאיזו עצימות. לעקוב אחר כמות הצעדים והדופק ולהתעדכן בכל זמן נתון בביצועים. השעון בעצם משמש כמאמן כושר אישי צמוד, שמנהל עבורכם יומן אישי ומראה לכם את קצב ההתקדמות האישית שלכם.
  2. הגדרת יעדים- אחד החלקים החשובים שמשפיעים על הביצועים זה הגדרת היעדים. שעון כושר מאפשר לבנות יעדים על פי העדפה ויכולת. באמצעות התכנית, ניתן לקבוע יעד לכמות צעדים יומית, כמות אימונים שבועית ואפילו כמה כוסות מים עליכם לשתות. עמידה ביעדים מוצלחת מדרבנת את המתאמן להמשיך ולהצליח בשגרת הספורט. 
  3. בניית תכנית אישית- שגרת היום יום של כל אחד מאיתנו שונה, חלקינו צועדים יותר וחלקינו יושבים רוב היום מול המחשב. שעון חכם מתחבר לאפליקציה המאפשרת לבנות תכנית אימון על פי השגרה היומיומית. לדוגמא, אדם שצועד הרבה יקבע לו יעד יומי של 10,000 צעדים. לעומת אדם שכמעט ואינו צועד, עבורו יקבע יעד של 4000 צעדים. גם שילוב אימוני כושר יעשה על פי העדפה אישית. המטרה היא להתמיד לאורך זמן ולהתקדם צעד אחר צעד.
  4. עדכון בזמן אמת- השעון מאפשר לכם לקבל עדכון על מצבכם כעת, היכן אתם נמצאים ביחס ליעד, מה כדאי לשפר ומה מומלץ למתן. בנוסף, במהלך אימון ניתן לעקוב אחר הדופק כדי לשמור על אימון בריא בעצימות נכונה. כאשר אתם מקבלים התראה בזמן אמת, תוכלו לתקן בזמן פעולות כדי למנוע נזקים או לשפר את הביצועים. 

שיפור ביצועים לאורך זמן.

התמדה בשגרת כושר קבועה היא המפתח לשמירה על אורח חיים בריא. שעון כושר חכם ואיכותי יאפשר לכם להתמיד בתכנית ולשפר את הביצועים. השעון מאפשר לנטר כל פעילות ספורטיבית  שאתם מבצעים ולתעד אותה. אם זה ריצה, רכיבה, שחייה, טיפוס, אימון כח, אירובי ועוד. כל אימון נמדד בזמן, מהירות וקצב. כך שהשעון יאפשר לכם לעקוב אחר אימונים שביצעתם כבר ולשפר אותם. ריצה למרחק גדול יותר, שחיה בעצימות גבוהה יותר וכן הלאה. באמצעות שעון כושר של המותג Amazfit, תוכלו לבנות לעצמכם תכנית אימונים שתאפשר לכם לקבוע יעד ולהגיע אליו. כדוגמת, משקל יעד, שריפת שומנים או שיפור סיבולת לב ריאה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here