אפליקציית בינא קרדיט יחצ בינא

פלטפורמה דיגיטלית חדשה, מאפשרת לבני נוער בחופש הגדול לאתר מוקד התנדבות בסביבתם ואף לצאת להתנדב עם חברים. ביישומון חינמי הקרוי "BENA", הכולל כבר למעלה מ-500 מתנדבים, ניתן להתנדב באופן פיזי או וירטואלי, לאתר מוקדי התנדבות על המפה ואף להשתייך לארגון באופן קבוע.

קרדיט יחצ בינא

החופש הזה, יוצאים להתנדב  דרך אפליקציית  BENA, יישומון חינמי ראשון מסוגו המקשר בין מתנדבים לארגונים, עמותות ורשויות מקומיות בזמן אמת. הישומון עובד כך שהמתנדב פותח פרופיל אישי והאפליקציה מאתרת עבורו התנדבויות זמינות בסביבתו אותן ניתן לעשות באמצעות הגעה פיזית או באופן וירטואלי. בנוסף, מאפשרת האפליקציה גם את תיעוד ההתנדבות, הצטרפות לפעילות קיימת יחד עם אנשים נוספים ושיוך למקום התנדבות.

אפליקציית BENA, פותחה בידי יוסף אלהושלה , איש חינוך בן 37 מהנגב ואב לשבעה ילדים וכיום חברים בה ארגונים ורשויות מקומיות. הרעיון לאפליקציה עלה מתוך יוזמה מלפני מספר שנים לחלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות בחודש הרמדאן. בנוסף לאור האירועים האחרונים עלה הצורך בתעסוקה בעלת ערך מוסף לצעירים ובני נוער בנגב. כיום נמצאים באפליקציה מאות מתנדבים בגילאים שונים והיא עתידה להתרחב גם למוקדים נוספים בארץ ולמוסדות אקדמאיים כמו גם ארגונים שאינם מפעילים מתנדבים באופן קבוע דוגמת בתי חולים וסניפי דואר.

מפת התנדבויות
קרדיט יחצ בינא

יוסף אלהואשלה , מייסד האפליקציה: " דווקא בימי הקיץ בהם בני נוער רבים מסתובבים ברחובות, ניתן לנתב את הזמן הפנוי לעשייה חברתית משמעותית. מאחר וכיום כל אחד מאיתנו מחזיק בטלפון חכם, הרעיון ליצור מאגר התנדבויות בזמן אמת ורשת חברתית למתנדבים שמנגישה התנדבויות ברמה המקומית והכלל ארצית. אני קורא לארגונים ומתנדבים נוספים להוריד את האפליקציה ולקדם עשייה ערכית, כי גם שעה בשבוע היא עולם ומלואו."

 

להורדת האפליקציה http://onelink.to/3zs5kp

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here