HEADER-WP-EMAIL

כל המיילים שוורדפרס שולחת למשתמשים (בהרשמה, איפוס סיסמה וכו’) נשלחים בפורמט טקסט פשוט. היום נכיר תוסף שמאפשר לכם לעצב את המיילים בפורמט HTML עם תמונות ואלמנטים גרפיים, וליצור להם תבנית עיצוב בהתאמה אישית מתוך לוח הבקרה של וורדפרס.
מאת רמי | wp-tricks.co.il

התוסף WP Better Emails מאפשר ליצור תבנית מעוצבת מתוך לוח הבקרה של וורדפרס, לראות אותה בעורך הויזואלי ובעורך קוד (HTML) ולהתאים גם את המיילים שנשלחים מהמערכת לשפה השיווקית של האתר/מותג.

כברירת מחדל התוסף מגיע עם תבנית ברירת מחדל. תבנית זו נבחנה על ג’ימייל, יאהו-מייל, הוטמייל וקליינטים אחרים. תבנית ברירת המחדל נראית לא רע, אבל מומלץ לערוך אותה ולהתאים אותה לאתר שלכם, לסדר את המבנה, לשנות צבעים ולהוסיף אלמנטים גרפיים.

בנוסף לעיצוב, התוסף מאפשר להגדיר את שם השולח ואת כתובת המייל של השולח. והוא אף מאפשר לשלוח מייל דוגמא כדי לראות את התוצאה.

עורך ויזואלי לעיצוב מראה המייל

עורך קוד לעיצוב מראה המייל

חשוב לציין שהתוסף אינו משנה את התוכן של הודעות המייל אלא רק את העיצוב של המיילים. לכן יש להקפיד להשתמש בתגיות פנימיות כגון %content%, %blog_name% %time%’ %date% ועוד שנועדו להציג פריטי מידע למיניהם. Wp Better Emails מגיע עם סט סגור של תגיות, אבל יוצריו יצרו פילטר יעודי בשם wpbe_tags המאפשר ליצור תגיות מותאמות אישית בהתאם לצרכים שלכם. יש קוד לדוגמא המסביר איך לעשות זאת.

תגיות תוכן פנימיות

אחרי התקנת התוסף נדרשת עבודה חד-פעמית לשינוי עיצוב המיילים והתאמתו לצרכים שלכם. אחרי זה כל מייל שוורדפרס מוציאה יהיה מייל בפורמט HTML עשיר.

דוגמא למייל מעוצב

התוסף WP Better Emails זמין להורדה בחינם מספריית התוספים של וורדפרס. והוא מגיע עם תרגום מובנה לעברית, שתורגם על ידי אבי בן אברהם.

אני אישית מאוד אוהב את התוסף הזה, אשמח לשמוע מה דעתכם עליו. וכמובן אשמח לקבל המלצות על תוספים נוספים שמטפלים במיילים של וורדפרס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here