עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור מיוחדים

כרטיס הביקור שלכם הוא מה שאתם משאירים אחריכם אחרי ההיכרות הראשונה עם לקוח פוטנציאלי, ספק או ממליץ. חשוב שהוא לא רק יהיה אינפורמטיבי, אלא שהוא ישקף את התדמית שאתם רוצים לשדר.

למרות שאנחנו חושבים שבעולם הדיגיטלי, לא משתמשים בכרטיסי ביקור, זה לא נכון. יש משהו אישי בהחלפת כרטיסי ביקור, שהופך אותם לכמעט מתנה או תשורה. הם מהווים סוג של 'תשומת לב' אישית, שחסרה כל כך בעידן שבו הקשר האישי והבלתי אמצעי בין אנשים, מתמוסס.

אבל איך לעצב ואיפה להדפיס אותו? האם כרטיס הביקור צריך להיות מרובע, צר וארוך? אולי דווקא עגול? עשוי נייר ממוחזר? אולי דווקא מצופה בלמינציה? מבריק או מט? עולם כרטיסי הביקור מגוון מאוד. בתי דפוס טובים שמתמחים בנושא הזה יכולים להראות לכם דוגמאות של עבודות שעשו, שיכולות להוות עבורכם קו מנחה.

בית דפוס בחולון מוצאים רק באתר B144

רוב כרטיס הביקור מרובעים. אבל בין סוגי כרטיסי הביקור השונים, תמצאו גם כרטיסי ביקור מיוחדים. כרטיסים אלה הם לרוב בעלי צורה מיוחדת, אולי קיפול או גזירה או שהם עשויים מחומרים מיוחדים – ממגנטים ועד פלסטיק שקוף, או אפילו פח דק.

איזה סוג של כרטיס ביקור מיוחד עשוי להתאים לעסק שלכם?

ברוב המקרים, עסקים שעיקר הביזנס שלהם הוא הזמנות טלפוניות מצרכני קצה, יעדיפו כרטיס ביקור מגנטי; כזה שניתן לתלות על דלת המקרר. כרטיס ביקור זה אינו אישי ברוב המקרים, אלא נועד להעמיד קודם כל את תחום העיסוק, את שם העסק ואת מספר הטלפון (בסדר הזה!) מול עיני הלקוח. משהו כמו: "הסינית הירוקה – 03-5551234. להזמנות חייגו עכשיו!" או "אינסטלציה חיים – 050-1234567 – 24 שעות ביממה".

כרטיס ביקור מתוחכם, עם קיפול מעניין או מגזרת (שטאנץ) או כזה שעשוי משני חלקים, יכול להתאים לעסק שעיסוקו עיצוב. אדריכלים, מעצבים גרפיים או מעצבי פנים. כל אלה ירצו להציג את היצירתיות שלהם וזו בהחלט אופציה. עסקים נוספים שיכולים להתאים לסוג כרטיסי ביקור כזה הם עסקים "ברוח צעירה", שירצו להדגיש את הפן המשחקי שכרטיס ביקור מעוצב ומיוחד יכול לתת.

מה לגבי כרטיסי ביקור מחומרים ממוחזרים?

אנחנו חיים בעידן שבו עסקים – ולא משנה באיזה תחום – חייבים להראות אחריות סביבתית. נייר ממוחזר הוא א-ב בנושא הזה, בעיקר בפניה לצעירים. כיום ניתן בהחלט לקבל ניירות ממוחזרים יפים, ואפשר להדפיס עליהם כל דבר.

חשוב שאם כבר הדפסתם כרטיס ביקור מנייר ממוחזר, שלא תצפו אותו בחומר פלסטי (למינציה). לכל היותר, אם אתם רוצים לתת לו נגיעות של ברק, השתמשו בדפוס בולט וצפו את הכרטיס כולו או חלקים ממנו בלכה על בסיס מים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here