כולנו רוצים לפרסם את העסק שלנו ולהגיע לכמה שיותר גולשים. קידום אתר תלוי לא רק בתוכן האיכותי שהוא מציע לגולשים, אלא גם בהפניה לקישורים חיצוניים. אתר המפנה לקישורים חיצוניים נחשב לאיכותי יותר, וההפניה לקישורים אלה עשויה לסייע לבעל העסק לקדם את אתרו בגוגל.

7 טיפים להשגת קישורים חיצוניים:

  1. קישורים לרשתות חברתיות – לרשת חברתית כמו פייסבוק או טוויטר יש כוח חזק, ואלפי גולשים בארץ ובעולם נכנסים לחשבון הפרטי שלהם מדי יום. מצד אחד, נכון הדבר שמרבית הקישורים לפייסבוק הם קישורי notfollow, כלומר, הקישורים אינם משתכללים בדירוגי גוגל. עם זאת, גוגל עשוי לסרוק את פרופיל הפייסבוק מהר יותר, אם הוא יהיה פעיל ומפותח.
  2. פוסט אורח – זהו בעצם קישור לאתר מתוך פוסט של אתר חיצוני. ניתן לכתוב מאמר בנושא מסוים הקשור לעסק ובסיום הכתבה להוסיף שם, תמונה לקישור לאתר. אמצעי זה מקובל בקרב גולשים שונים, מכיוון שבדרך כלל לא מדובר בפרסום אגרסיבי.
  3. פרסום באינדקס כללי – אינדקסים כלליים הם למעשה אתרים הכוללים רשימות של בתי עסק, כאשר כל עסק כולל פרטים רלוונטיים כמו שם, טלפון, כתובת אימייל וכן קישור לאתר.
  4. לפתוח בלוג – זהו אמצעי פרסום פשוט וחינמי. כל אחד יכול לפתוח בלוג והוא אינו דורש אישור מיוחד מגוגל או מכל גורם אחר. הבלוג יכול לחזק קישורים לאתר אשר יש לו כבר קישור לאתר הראשי שלכם (נקראים קישורים משכבה 2).
  5. ריגול תעשייתי – זה אמנם דורש מחקר וחשיבה, אבל באמצעות כלים אינטרנטיים לצורך בדיקת קישורים כמו Ahrefs ניתן לעקוב אחר קישורים של מתחרים מובילים, לבדוק לאן הם מפנים ולפעול כמותם. קידום אתרים הנו תחום ענף ביותר ובעולם ישנם ככל הנראה מאות או אלפי כלים המסייעים לקידום אתרים.
  6. קישור דרך חברות יח"צ – חברות אלה יכולות לפעמים להציע קישורים לאייטמים באתרים גדולים, מה שיכול להוביל לקישורים חזקים המשפיעים משמעותית על קידום אתר מסוים.
  7. פרסום באתרי דרושים – אתרים אלה הם גם דרך פרסום טובה. קיימים גם אתרים שיאפשרו לכם להוסיף קישור.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here