קידום אתרי חנות: איך עושים את זה נכון?
מקור pixabay

אז יש לכם רשימה של המוצרים שאתם מוכרים, עם תמונות ותיאורים באיכות גבוהה. הגדרתם את המחירים שלכם והזנתם את פרטי המשלוח. עכשיו הגיע הזמן להשיג מכירות עבור החנות האלקטרונית שלכם.

קידום אתרי חנות מאפשר הגעה ליותר לקוחות פוטנציאליים מתמיד, כולל שליטה מלאה על חוויות הקניה שלהם. אבל זה מצב שדורש את הסיוע של המומחים בתחום. מאמר זה בוחן כמה מהשיטות הטובות ביותר לקידום החנות המקוונת מול האנשים שרוצים לקנות.

הובלת תנועה לאתר

אתם יכולים לחשוב על קידום אתרי חנות במונחים של שלושה קהלים עיקריים:

  1. אנשים שקנו מכם בעבר או לפחות יודעים על החנות שלהם;
  2. אנשים שמחפשים את סוגי המוצרים שאתם מציעים;
  3. אנשים שירצו את המוצרים שאתם מציעים כשהם יודעים עליהם.

נכון שזוהי שיטה פשטנית לחשוב על קידום אתרי חנות, אבל גישה תלת-ממדית זו תסייע לכם לתכנן את פעילויות השיווק השונות שלכם ואת האופן בו תוכלו לחלק את הזמן והתקציב שלכם. כדי להגיע אל הקהל מהסוג הראשון, אנשים שמכירים אתכם, עליכם למצוא קו ישיר אליהם, באמצעות תקשורת בדואר האלקטרוני, תוכן שיווקי או באמצעות הרשתות החברתיות.

עם הקהל הזה, תוכלו לתקשר ישירות ובחינם, כי יותר חשוב לא לבזבז תקציב שאתם יכולים להשקיע בכלי קידום או בשכירת שירותי חברת קידום אתרים.

איך מגיעים אל אנשים שמחפשים את מה שאתם מציעים?

זהו סוג הקהל השני, ותצטרכו למצוא שיטות שיאפשרו להם לגלות את המוצרים שלכם, שעונים על צרכיהם. שיטות אלו כוללות קידום אתרי חנות, יצירת תוכן ושיווק בגוגל. כדי להגיע אל אנשים שירצו את המוצרים שאתם מציעים כשיידעו עליהם, תצטרכו לחשוב במונחים של מודעות למותג.

האם אתם מציעים פתרון לבעיה שהם עדיין אינם יודעים עליה? האם קהל היעד שלכם משתמש בפתרונות של המתחרים? התשובות ישפיעו על האופן בו אתם ניגשים לתהליך השיווק שלכם. לאחר הקמת אתר החנות, מגיע הזמן לקדם את האתר לבסיס הלקוחות הקיים, ולאפשר ללקוחות חדשים שמתעניינים במוצרים שלכם, למצוא אתכם באופן מקוון.

כדי להשיג מטרה זו יש להשקיע את תקציב הפרסום שלכם בחוכמה על מנת להציב את המסר שלכם מול התנועה עם הכוונה הגבוהה.

מה זה אופטימיזציה של אתר בתהליך קידום אתרי חנות?

אופטימיזציה למנועי חיפוש, או בקיצור SEO, היא תהליך של קידום אתרים, שמקיף היבטים רבים, והקפדה על אופטימיזציה של האתר המסחרי שלכם מאפשרת לכם להשיג תוצאות מעולות. הנה כמה צעדים שכדאי להקפיד עליהם בתהליך קידום אתרי חנות:

מומלץ לחשוב כמו המשתמשים

איך קהל היעד שלכם מדבר על המוצרים שלכם, ומה הם רוצים לדעת?

הקפדה על התוכן שבאתר

תוכן באתר מתייחס לכותרות ותיאורי מוצרים, תמונות, מאמרים או כל תוכן אחר שעשוי להיות לכם. חשוב לוודא שתוכן טבעי משתמש בשפה שהלקוחות שלכם עשויים להשתמש בה כשהם מחפשים אחר מוצרים שקשורים עליכם או תוכן שעונה על שאלותיהם.

גם תגיות מטא חשובות. תגיות כותרות מסייעות לגוגל להבין במה העמוד עוסק, ולכל עמוד באתר צריך להיות תג כותרת ייחודי משלו. תיאורי מטא הם סיכומים קצרים של כל עמוד. כאשר האתר שלכם מופיע בדף התוצאות של גוגל, המשתמשים יראו את תג הכותרת שלכם ואת תיאור המטא לפני כל דבר אחר.

מודעות גוגל

השימוש במודעות גוגל לשיווק בגוגל נותן לכם הזדמנות להציע הצעות מחיר למילות מפתח, כך שתוכלו להופיע תחילה בדף התוצאות של גוגל.

קבלת ה"נקודה המובילה" הנחשקת היא המרכיב העיקרי של קידום אתרי חנות, כי המודעות הממומנות יופיעו תמיד ראשונות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here