מבצעי סלולר - חשוב להיות מעודכנים
מקור pixabay

אלא אם אתם חיים במערה, סביר להניח שיש לכם טלפון סלולר. אלא אם אתם ממש אוהבים להוציא כסף, סביר להניח שתשמחו לחסוך בהוצאות על הסלולר. בדיוק בשביל זה יש מבצעי סלולר. מבצעים הם הדרך הכי טובה לשלם פחות כסף על אותו השירות. יש אפשרות גם לשלם את אותו הכסף, או מעט יותר, על שדרוג גדול מאוד של השירות. חשוב מאוד תמיד להתעדכן ולדעת מה חברת הסלולר שלכם מציעה לכם. או שתיכנסו לאתר של החברה, או שתתקשרו לנציגי השירות של החברה ותשאלו, מה יש לכם להציע לי? אני רוצה לשדרג את חבילת הנייד שלי. התקשרות עם נציג שירות לא תיקח לכם הרבה זמן אבל היא תשדרג לכם מאוד את החיים.

מה כדאי לשאול את נציגי השירות בשיחה לגבי מבצעי סלולר

  • תשאלו, האם יש מבצעים חדשים או שירות חדש?
  • האם יש מכשירים חדשים? אם כן, מה העלות שלהם? ואיך אפשר להוסיף להם חבילת סלולר משתלמת?
  • אם אתם משפחה או קבוצה מגובשת של חברים, האם יש הנחות למספר מכשירים באותו המנוי?
  • כשאתם מקבלים הטבה תשאלו, אם היא נגמרת? מתי היא נגמרת? והאם תקבלו אזכור על זה?
  • כאשר הטבה נגמרת תשאלו, האם אפשר להאריך את ההטבה? או האם אפשר לקבל הנחה על התשלום עליה? אולי תוכלו לקבל הטבה נוספת.

החלפת מכשיר זה זמן מצוין לשדרוג

אם הנייד שלכם זוחל ולא זז, אם הוא כבר נראה כאילו הוא לא קשור לתקופה שאתם חיים בה, אם סתם בא לכם להתחדש, זה הזמן לרכוש מכשיר חדש. אם חבילת גלישה משודרגת, תוכלו לראות יותר סרטים, להוריד יותר אפליקציות, לשחק במשחקים חדשים יותר וליהנות בצורה רבה יותר מהמכשיר. חשוב שתהיה לכם חבילת סלולר שתתאים לדרישות שלכם מהמכשיר. בדיוק בשביל זה, חשוב לדבר עם חברת הסלולר כדי לשדרג לכם את חבלת הסלולר כך שתקבלו יותר אבל לא תשלמו יותר מדי.

חשוב לברר איך אתם שומרים על קשר עם הארץ והעולם בטיסה לחו\"ל.

כאשר אתם טסים לחו"ל, לחופשה או לעסקים, חשוב תמיד שתהיו בקשר עם הארץ ותוכלו לגלוש בנייד, גם בלי גישה ל-wifi. בדיוק בשביל זה יש מבצעי סלולר שמתאימים לנסיעות לחו"ל. חשוב מאוד לברר על חבילת חו"ל כדי שלא תגלשו ותדברו בנייד ותצטרכו הלוואה כדי לשלם את חשבון הנייד. הרבה אנשים לא רוצים לשלם ביוקר על חבילות חו"ל ומסתפקים בחבילות הבסיסיות ביותר, מה שמוריד להם את חווית הגלישה בנייד והיכולת להתקשר לבית. מבצעי סלולר הם בדיוק מה שיכול לתת לכם חבילה משודרגת במחיר של חבילה בסיסית או בתוספת קטנה של תשלום שכמעט לא תרגישו בה. אם אתם טסים לחו"ל. תתקשרו לנציג שירות ותראו מה יש לחברת הסלולר להציע לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here