יתרונות‌ ‌הקידום‌ ‌האורגני‌
מקור FREEPIK

עצמאיים? חדשים בתחום פתיחת העסק? או שיש לכם עסק ותיק שקיים כבר כמה שנים טובות? כך או כך, כל אחד מכם זקוק לקידום אורגני לעסק. בזכות אתר אינטרנט איכותי משלכם, תוכלו לשכנע את הגולשים לפנות דווקא אליכם, וכך להרחיב את הפניות. כי אולי שיטת המפה לאוזן עובדת אצלכם היטב, אך בעולם האינטרנטי הגדול אתם מחמיצים חשיפה גדולה עוד יותר אם אין לכם אתר.

היתרונות המשמעותיים של הקידום האורגני שאתם חייבים להכיר

קידום אורגני בגוגל הוא הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו, אם אתם רוצים שהעסק שלכם יקבל כמה שיותר חשיפה. קבלו את כל היתרונות שיש לקידום האורגני:

  1. יש לכם הזדמנות פז להשקיע באתר שלכם.

קידום אורגני משמעותו השקעה באתר העסק. אתר העסק הוא הפנים שלו, כרטיס הביקור שלכם לאחרים, ולכן תעשו הכול כדי שהוא ייראה כמו שצריך. זוהי הזדמנות טובה להשקיע בתכנים איכותיים ולמקם בהם בצורה הטבעית את מילות המפתח שאתם רוצים לקדם, לפרסם סרטונים ותמונות, לחשוב על לוגו חדש ולעצב את האתר בדיוק כמו שתמיד רציתם.

  1. אתם מקבלים פניות רלוונטיות לאתר.

הרעיון הוא לא להביא סתם פניות, אלא פניות רלוונטיות ואיכותיות של גולשים שבאמת מחפשים את השירותים שלכם. אחרת, אנשי השיווק יבזבזו שיחות טלפון על גולשים שמטרידים אתכם לחינם. איכות התנועה באתר נמדדת בכמה גורמים: משך הזמן שבו הגולשים שוהים באתר, מספר העמודים שנצפו וכמובן האם הגולשים ביצעו פעולות כלשהן כמו פנייה או ביצוע תשלום.

  1. מחזיר את ההשקעה שלכם.

אמנם קידום אורגני הוא איטי וסזיפי, ואתם צריכים לעקוב אחר תנועות באתר והמיקום שלכם מבחינת גוגל, ועדיין בסופו של דבר אתר טוב יחזיר את ההשקעה שלכם. באמצעות אתר טוב אתם יכולים להגדיל את החשיפה, תוך חיבור האתר לרשתות חברתיות כמו יוטיוב או פייסבוק, או צירוף קישור לאתר לאתרים חיצוניים איכותיים דוגמת אתרי חדשות.

  1. יש לכם הזדמנות לחדש ולשדרג.

אתר טוב המקודם בצורה אורגנית הוא אתר שפתוח לשדרוגים ושכלולים כל הזמן. כשם שהעסק שלכם אינו קופא על שמריו, כך גם האתר לא צריך לעשות זאת. מדי שבוע, אתם מוזמנים לשמור על קשר עם הגולשים באמצעות פרסום ברשתות חברתיות, לצד העלאת פוסטים ותמונות לאתר. אתר שכולל תכנים חדשים ומרעננים שומר על טראפיק גבוה. וזה עוד לא הכול. ניתן להכניס לאתר גם שלכלולים טכנולוגיים, כמו לחבר אותו לחנות אלקטרונית ולבנות מערכת חיפוש חכמה שתאפשר לגולשים למצוא את המוצר שהם מחפשים ולבצע תשלום.

  1. אפשר גם למכור את האתר.

אתר מקודם היטב הוא מוצר מבוקש בקרב רבים. כך שאם מסיבה כלשהי אתם מחליטים שאינכם מעוניינים בו יותר כי סגרתם את העסק או עברתם הסבה, תוכלו למכור אותו ולקבל לא מעט כסף, אשר יאפשר לכם לקדם את העיסוקים האחרים שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here