עסקים תמיד היו בעניין של תחרות. באינטרנט, התחרות על סטרואידים.
תשומת לב באינטרנט משתרעת בטווח שבין 4 שניות ל 10 שניות. בעידן של גלישה באמצעות כרטיסיות, טווח הקשב באינטרנט אף מתקצר עוד יותר. כתוצאה מכך, אם האתר שלך לא צועק את הערך של המוצר שאתה מציע, הגולש מיד עובר לחפש במקומות אחרים.
אז לא רק שאתה צריך לקבל את תשומת ליבו של הגולש במהירות, אלא גם לזכות באמונו. שדר מי אתה, מה אתה עושה, ומה שעושה אותך טוב יותר מהמתחרים שלך.
יש המון דרכים לבדל את העסק שלך באינטרנט. להלן ארבע דרכים שבהן אתה חייב לשלוט:
1. מסר חזק ומרכזי: מהו המגרש הביתי שלך? איך אתה יכול לשדר את ערך המוצר שלך בכמה שפחות מילים ולהגיע לנקודה שלך במהירות?
2. הימנע מגושים עצומים של טקסט: דף הבית שלך הוא לא המקום לקטעים ארוכים, זהו השער לתוכן העיקרי שלך.
3. הימנע מעומס: חשוב מאוד לבודד את המסר המרכזי שלך. היפטר מהודעות משניות שרק מסיחות את הדעת מהמסר העיקרי.
4. השתמש בקריאות ברורות להנעה לפעולה: המטרה של כל אתר אינטרנט לעסק היא להוביל התנהגויות של צרכנים. וודא שהאתר שלך הוא ידידותי ואינטואיטיבי עבור הלקוחות הפוטנציאלים שלך – כך תגרום להם לעשות את הצעד הבא.