אנו חיים היום בעולם מהיר, מהיר מדיי, ואנו חייבים זאת לטכנולוגיה המשוכללת המקיפה אותנו מכל עבר. גאדג'טים, סמארטפונים, מחשבים ניידים ומכשירים שונים אחרים מספקים לנו גישה מהירה למידע. כך שאם בעבר היינו צריכים לחפש במילון אנגלי-עברי את התרגום למילה הנחוצה לנו, היום אנו יכולים להשתמש במכשירים אלקטרוניים משוכללים כדי להקליד את המילה ולמצוא אותה בקלות רבה. ולכן המהירות חשובה כל כך ליצירת חוויית משתמש טובה.

מדוע המהירות חשובה כל כך באתר שלכם

חוויית המשתמש היא החוויה שאותה חווה הגולש כאשר הוא נכנס לאתר שלכם (או לצורך העניין, משתמש בשירות שלכם). הגולש בוחן את האתר מבחינת פרמטרים שונים כמו עיצוב, ממשק ידידותי או תוכן, אך אם יש פרמטר אחד שיוצר את הרושם הראשוני, הלוא הוא מהירות האתר. זאת משום שכאשר הגולש לוחץ על הקישור לאתרכם או מקליד את כתובת האתר במנוע החיפוש, הוא מצפה שהאתר יעלה מהר. אם האתר אינו עולה תוך 2-3 שניות, הגולש פשוט ממשיך לאתר הבא.

כשפרדוקס ומהירות מתנגשים

אתם, כמובן, מעוניינים להגדיל את המהירות באתר שלכם, ומנגד אתם מוכרחים לשמור על העיצוב שלו. בהדרכה קצרה לבניית אתרים למדתם שהגולש בוחן אתכם באמצעות העיניים, ושאתם צריכים למקם באתר כמה שיותר תמונות וסרטונים על מנת למשוך את תשומת לבו. מנגד, דווקא התמונות והסרטונים האלה הם שמאטים את האתר שלכם. היום, למרבה המזל, קיימים תוספים משוכללים שיכולים לשפר את מהירות האתר שלכם גם אם החלטתם להפציץ אותו בתמונות וקובצי מדיה. לדוגמה, אם בחרתם להשתמש במערכת לניהול תוכן וורדפרס, תוכלו להתקין את התוסף WP-Rocket שיסייע להאצת האתר.

דואגים גם למובייל

אם יש לכם אתר אינטרנט תדמיתי, מומלץ לחבר אותו גם למכשירי המובייל, כך שהוא יהיה רספונסיבי וניתן יהיה לגלוש ממנו בקלות רבה גם דרך המסכים הקטנים. כמובן, אחד הדברים הראשונים שעליכם לדאוג לו הוא מהירות האתר הרספונסיבי. זאת משום שלגולשים אין סבלנות לחכות במשך זמן רב עד שהמכשיר הקטן שלהם ייטען. כמובן, גם אם מעבירים את האתר למובייל, חשוב לשמור על העיצוב המקורי ולספק לגולש את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here