תארו לכם את התסריט הבא. אתם מנהליה של חברה גדולה המציעה קורסים בשוק ההון. עמלתם במשך שנה שלמה על תכנית מסודרת שתסייע לתלמידים שלכם להרוויח כסף ממסחר בבורסה בבוא העת. דאגתם למרצים הטובים ביותר הקיימים בשוק ואתם מספקים לתלמידים שלכם יחס אדיב ומקצועי. עם זאת, אתם קמים יום אחד בבוקר ומגלים שכתבו עליכם כתבה בלתי הולמת במיוחד באתר חדשותי מוביל, כתבה אשר עלולה להרוס כליל את המוניטין הטוב שבניתם לאורך זמן רב. ניהול מוניטין ברשת יכול להיות קריטי במקרה זה.

כיצד אפשר להילחם במוניטין שלילי

לא קל לבנות תדמית חיובית אם אתם בעלי עסק. עליכם לעמול קשות כדי לשכנע את הלקוחות לבטוח בכם, ולתת שירות טוב ומקצועי באופן תמידי. עם זאת, תגובה שלילית אחת יכולה להרוס בבת אחת את כל מה שבניתם ו"להבריח" את הלקוחות שלכם. אך גם אם אתם רואים תגובה שלילית, חשוב לשמור על קור רוח. זכרו כי אתם יכולים לדחוק את האזכור השלילי אל התוצאות האחרונות בחיפוש בדרכים שונות:

  • פתחו בלוג – אם אין לכם עדיין בלוג, כדאי לפתוח אחד כזה ולפרסם בו תכנים איכותיים. כך תוכלו לשווק את עצמכם טוב יותר.
  • הפיקו סרטון תדמית ופרסמו אותו ביוטיוב – גוגל אוהבת סרטונים של יוטיוב ומדרגת אותם במקומות הראשונים. זה הזמן לפנות לחברה מקצועית להפקת סרטונים ולכתוב את התסריט המושלם עבור המוצר או השירות המיוחד שאתם מעניקים.
  • לפתוח עמוד פייסבוק עסקי – אם אין לכם עמוד פייסבוק, זה הזמן לפתוח אחד. לפייסבוק יש דומיין חזק מאוד שגוגל אוהב למקם בתוצאות הראשונות.
  • לפתוח ערך בוויקיפדיה – לא תמיד עוזר, מכיוון שפעמים רבות פשוט יכולים למחוק את הערך, אבל כדאי לנסות. אם יש לכם כותב טוב שיכול לכתוב באופן אובייקטיבי על העסק, תוכלו להיעזר בו. אך אם הצלחתם לעשות זאת, תוכלו בהחלט ליהנות מהפירות מכיוון שגוגל מדרגת את ויקיפדיה במקומות גבוהים.

ניהול מוניטין ברשת – פונים למקצוענים

לא מוכרחים להילחם לבד במוניטין השלילי. חברה מקצועית לניהול מוניטין יכולה לסייע לכם להוריד את התוצאה השלילית מהרשת. לחברה כזו יש קשרים מיוחדים המסייעים לה בעבודתה, וכמובן מקדמי אתרים מנוסים הנלחמים בתופעה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here