קידום אתרים יעיל הוא קידום אשר עונה על פרמטרים רבים. אחד הפרמטרים הבולטים הוא התוכן המקושר לאתר, ועד כמה הוא מתאים למילות החיפוש של הגולש בגוגל. איכות התוכן באה לידי ביטוי בערך שהיא מספקת עבור הגולש ובמענה לצרכיו. על מנת שהמאמר יהיה איכותי ואף מתאים לקידום האורגני ישנם כמה דגשים שחשוב לשים אליהם לב בכתיבת מאמר לקידום אתרים.

ובכן, נשאלת השאלה, כיצד נראה מאמר לקידום אתרים?

כל מאמר חייב להכיל מבנה מסודר שייצור רושם ועניין אצל הקורא, לכן, נציג בפניכם את חמשת העקרונות המובילים בכתיבת מאמר לקידום אתרים.

אורך המאמר ומילות מפתח

ראשית, מאמר איכותי ממוצע מכיל בין 300-500 מילים, כאשר הדרישה היא בדרך כלל למאמר מעל 300 מילים. מתוך המאמרים האלה, מילות המפתח מוצגות 7 פעמים לפחות. לדוגמה, אם נרצה לקדם את המילה "משקפיים", אנו נרשום את המילה "משקפיים" ללא כל תוספת, זאת אומרת שאם נרשום המשקפיים, אז תוספת האות ה' תגרום לכך שהביטוי יהיה שונה מזה שהתכוונו לקדם, אפילו אם רק הוספנו לו אות אחת.

כותרות משנה

כמו בכל מאמר, כותרת משנה חשובה לסדר ולהבנה של הקורא, וחשוב שהכותרות משנה יהיו בולטות על מנת למשוך את תשומת ליבו של הקורא, ולגרום לו "להתעניין" במאמר.

קישורים

כל מאמר עסקי מכיל קישור מסוים, אשר גורם לקורא לנקוט בפעולה, כמובן שהקישור אמור להיות טבעי ולא מאולץ, הקישור אמור להיות ענייני ומתאים. מכל מקום, אחת המטרות העיקריות של הקישור היא לאפשר לגולש לקבל מידע נוסף ומורחב על ביטויים מסוימים שהוא קורא עליהם במאמר מסוים.

תוכן

כדי שהמאמר לא יראה משעמם או כמו "עוד מאמר", אנו חייבים להוסיף תוכן ענייני שיחבר את הקורא למאמר ולנושא המוצג. נסו לשייך את המאמר עם עובדה מעניינת או עצה מהיבט קצת שונה ולא רגיל, כגון עצה סטטיסטית חדשה, לדוגמה:
"הידעתם? משתמשי הפייסבוק נוטים לשתף פי 5 יותר כתבות שבתוכן הייתה בקשה לשתף, מאשר כתבות ללא בקשת שיתוף?"

תמונות

תמונות משכו את תשומת ליבו של האדם עוד בימים עברו, מכיוון שהן מביעות רגשות ומייצרות חיבור בין האדם לסיטואציה הסנטימנטלית המוצגת בתמונה. לכן, על מנת לגעת ברגשותיו של הקורא בצורה משמעותית יותר, מומלץ להשתמש בתמונות, לפחות תמונה אחת על מנת לא להציף את המאמר בתוכן של תמונות אלא בתוכן של טקסט אינפורמטיבי.

המאמרים באתר מעניקים חשיבות רבה לקידום האתר, ומעלים את הערך עבור הגולש, לכן לא קיים קידום אתרים ללא מאמר איכותי ומושקע.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here