קרדיט תמונה: קובי קנטור ז"ל

בשנה החולפת רשמה החברה גידול של 37% בהכנסות וגידול של 21% במספר הלקוחות

 

חברת Veeam® היא מובילת שוק עולמית בפיתוח פתרונות גיבוי ואספקת Cloud Data Management™. הקורונה השפיעה על החברה באופן כללי לטובה ועל הסניף הישראלי במיוחד. כך, סיימה  Veeam ישראל את 2020 עם גידול של 37% במכירות הכוללות, גידול של 220% במכירת פתרונות גיבוי בענן וגידול של 21% במספר הלקוחות, המסתכם בלמעלה מ- 4,000 לקוחות ישראלים.

"בדו"ח שפרסמה חברת המחקר IDC נמצא כי חברת Veeam העולמית רשמה גידול של 14.7% ב- 2020 וכי זהו הגידול המשמעותי ביותר מבין חמשת יצרני הגיבוי המובילים בעולם"  אומרת ורד ליברמן, מנהלת אזורית MED, Veeam.

"למרות  אי הוודאות ששררה בתחילת השנה שעברה בגלל התפרצות המגיפה הלקוחות שלנו התעשתו מהר והבינו כי דוקא יש כאן הזדמנות, וכי הפתרון של Veeam יסייע להם לספק הגנה מלאה על המידע, עם המעבר לעבודה מרחוק. במקביל,  שותפי הענן שלנו הבינו כי הם יכולים לקחת שרתים שלמים שנמצאים באתר החברה ולהעביר אותם לענן מבלי להתפשר על אבטחה והגנה על המידע."

 

Veeam, אשר הוקמה ב- 2006, מספקת פלטפורמה אחת עבור גיבוי מודרני, האצה של ענן היברידי ואבטחת המידע של הלקוח. פתרונות החברה קלים להטמעה ולשימוש, אמינים ומתאימים להתקנה בכל סביבת עבודה. החברה מעסיקה למעלה מ- 4,000 עובדים ברחבי העולם, ועובדת עם למעלה מ- 70 אלף שותפים, ביניהם: HPE, NetApp, Cisco ו- Lenovo, ומעל 400 אלף לקוחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here