קרדיט: צילום יח"צ

הפתרון של Veeam מצמצם את זמן ניהול הגיבוי ב- 88% ומשפר את קצב השחזור וההתאוששות של השרתים ב- 99%; המשמעות של מערכת גיבוי אמינה במרכז הרפואי בתקופת הקורונה חשובה כפליים 

מרכז רפואי הדסה הטמיע את הפתרון Veeam Backup & Replication של חברת Veeam אשר נחשבת למובילת שוק בפיתוח פתרונות גיבוי ואספקת Cloud Data Management™. הפרויקט בוצע באמצעות חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס.  

מרכז רפואי הדסה נוסד ב- 1912 בירושלים והוא מספק שירותי בריאות למיליון איש בקירוב, בשני בתי חולים. מדובר במרכז רפואי מקצועי הנשען על סטנדרטים רפואיים גבוהים מאד וגישה רפואית מתקדמת בכל הנוגע לריפוי, לימודים ומחקר. המרכז מונה כ- 8,000 עובדים ומתוכם כ- 5,000 אנשי צוות רפואי. 

העבודה במרכז הרפואי  מחייבת גישה מלאה ותמידית למערכות מידע קריטיות כמו גיליון רפואי אלקטרוני של כל המטופלים, מערכות הדמיה כמו CT, MRI, אולטרא-סאונד או מכשור רפואי מבוסס מחשוב ורובוטיקה. בעבר השתמשה הדסה במערכת גיבוי וותיקה ובלתי אמינה, שהציעה יכולות שחזור מידע והתאוששות איטיות ומורכבות ופגעה בזמינות ובנגישות המלאה של המערכות עבור הצוות הרפואי. 

"עם המעבר ל- Veeam הרגשנו כי זכינו במערכת קלה לשימוש,  עמידה ואמינה, המבטיחה לצוות הרפואי גישה למערכות הרפואיות שהוא צריך כדי לטפל בחולים, בכל רגע נתון ובכל מחלקה בבית החולים" אומר אלדד שראל, מנהל תשתיות IT במרכז הרפואי הדסה. 

"אני גאה מאד בפרויקט שלנו במרכז רפואי הדסה, במיוחד היום כאשר בתי החולים והצוות הרפואי נמצאים בחזית המאבק בקורונה" אומרת ורד ליברמן, מנהלת אזורית MED, ב- Veeam. "היה לנו חשוב לספק להדסה שלושה יתרונות ברורים: זמינות מלאה של מערכות רפואיות קריטיות, עושר פונקציונלי שלא היה קיים קודם, כולל יכולת שחזור מהירה של גיבויים ועותקים, ושיפור של 99% בקצב השחזור וההתאוששות של השרתים אשר בפועל מתורגם למעבר ממספר שעות לדקות אחדות."

מאז ההטמעה Veeam מגבה ומשכפלת 300 טרה-בייטס על גבי  800 שרתים וירטואליים אשר נמצאים באתר הלקוח, ותומכים בחלקם, במערכות רובוטיות – רפואיות. הפתרון של Veeam מצמצם את זמן ניהול הגיבוי ב- 88% (מ- 40 שעות ל- 5 שעות שבועיות), וכך מפנה זמן יקר לצוות ה- IT להתמקד בפעולות אחרות כמו בחינת אסטרטגית ההמשכיות העסקית וההתאוששות מאסון של הארגון.

"Veeam הופכת את החיים של צוות ה- IT לקלים יותר ובשלב הבא אנחנו מתכננים להשתמש בה כדי לפשט ולהאיץ גיבוי ושחזור  של קצבי NAS" אומר שראל ומסכם, "אנחנו יודעים כי אם יש לנו שאלות, אנחנו תמיד יכולים לדבר עם מנהל הלקוח שלנו או עם הצוות הטכני של Veeam. שניהם יתנו לנו מענה מצוין." 

אודות Veeam

חברת Veeam® היא מובילת שוק בפיתוח פתרונות גיבוי ואספקת Cloud Data Management™. Veeam מספקת פלטפורמה אחת עבור גיבוי מודרני, האצה של ענן היברידי ואבטחת המידע של הלקוח. פתרונות החברה קלים להטמעה ולשימוש, אמינים ומתאימים להתקנה בכל סביבת עבודה. 

החברה הוקמה ב- 2006 והיא מעסיקה למעלה מ- 4,000 עובדים ברחבי העולם, ועובדת עם למעלה מ- 70 אלף שותפים, ביניהם: HPE, NetApp, Cisco ו- Lenovo, ומעל 400 אלף לקוחות. לחברה יש סנפים ביותר מ- 35 מדינות והיא מוכרת מוצרים ב- 160 מדינות. למידע נוסף היכנסו ל- www.veeam.com.  

קרדיט: צילום יח"צ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here