בעולם העסקים, אנשים רבים משתמשים בשה האנגלית כדי לכתוב ולתקשר עם אחרים. בדרך כלל ההתכתבות שלנו עם אנשים שלא דוברי עברית, תהיה באנגלית, מאחר והאנגלית הינה שפה בינלאומית. על מנת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, התוכנה Grammarly מציעה עבורנו את הפתרון היעיל ביותר. התוכנה זמינה גם כתוסף לגוגל כרום, שזהו בונוס בפני עצמו.

מהי תוכנת Grammarly?

התוכנה נועדה לסייע לנו לתקן שגיאות כתיב ודקדוק בשפה האנגלית. התוכנה נבנתה במקור לסטודנטים, אך היא מצאה את דרכה אל אנשים רבים שאינם סטודנטים, ועדיין משתמשים בשפה האנגלית מדי יום ביומו – אנשי עסקים, מרצים, מנהלי קשרי לקוחות ועוד.

למי מתאימה התוכנה?

תוכנת Grammarly מתאימה לכל מי שכותב באנגלית, החל מבעלי עסקים, ועד סטודנטים או תלמידי תיכון. התוכנה נועדה לקהל הרחב, אם אתם כותבים באנגלית ללא שגיאות כתיב, התוכנה תעזור לכם לתקן טעויות הקלדה, תדגיש עבורכם את הטעויות, ותחסוך מכם את הזמן של לעבור על הטקסט בשנית.

מדוע אנו צריכים לתקן טעויות אם אנגלית איננה שפת האם שלנו?

כאשר אנו מדברים עם אדם מסוים, בין אם הוא לקוח או אדם רגיל, אנו מנסים ליצור את הרושם הטוב ביותר עבור אותו אדם ולכבד אותו. כאשר אנו כותבים בשגיאות כתיב בצורה כזאת שמאמצת את הקורא לקרוא את הטקסט, אנו מקשים עליו להבין את מהות המסר ויוצרים תחושה לא נעימה עבור הלקוח. על מנת להיראות מקצועיים, להשאיר רושם טוב ותקין, חשוב לכתוב ברמה גבוה גם בשפה שהיא זרה לנו.

כיצד הזמינות של Grammarly כתוסף כרום מוסיפה לנו?

מהיום, אין צורך לכתוב את התכנים שלכם בקבצים מיוחדים שיבדקו את הטעויות שלכם, Grammarly עושה את העבודה הזאת ישירות בתוכן ההודעה שלכם בדפדפן, ללא צורך בפתיחת תוכנות נוספות שיעשו את אותה העבודה.

התקינו את התוסף עוד היום, תיהנו ממגוון האפשרויות שלכם להתקין עוד תוספים בדפדפן הכרום, והכי חשוב לזכור כי כל זה לרוב מוצע בחינם, כמו תוסף ה- Grammarly.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here