קרדיט - Canva

עורכת דין גירושין מומחית מייצגת לקוחות אשר נזקקים לייעוץ וטיפול בנושא גירושין. היא יכולה לייצג את הצדדים להליך במשותף (במסגרת הליך גישור) או בנפרד. הדבר תלוי בנסיבות ובמצב הדברים בין בני הזוג. היא יכולה לסייע רבות במשא ומתן, בעת גישור, וכמובן, בייצוג בבתי דין ובבתי המשפט לענייני משפחה. הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב הן לצורך פניה משותפת להליך גישור והן לייצוג וניהול מו"מ בערכאות השונות.

עורכת דין גירושין מומחית – בעלת יכולות מוכחות וכישורים

עורכת דין גירושין מומחית מכירה לעומק את כל התחום, את החוקים הקיימים בנושא, את התנהלות בתי המשפט  ואת הפסיקה הרווחת ויודעת להגיב נכון לכל בעיה. היא תלמד כל תיק היטב ותגבש דרך טיפול על פי הממצאים הקיימים בו. היא תשוחח ברגישות עם הלקוחות ותגלה אמפטיה רבה למצבם, לצרכיהם ולרצונותיהם. ניתן למצוא מצבים בהם קיימות הסכמות לפרידה ואחרים בהם קיימות מחלוקות עמוקות. העמוקות הן לרוב, על חלוקת זמני שהות עם הילדים, הטיפול בהם וחינוכם, דמי מזונות וחלוקת רכוש.כשאנו מדברים על חלוקת רכוש לרוב מדובר בעניין כספי. לנושאי הילדים יש להקדיש מחשבה ותשומת לב וכאן נדרשת יצירתיות רבה מצד עו"ד לגירושין למצוא פתרונות מוסכמים על שני הצדדים. כאשר קיימות הסכמות אז יש לעגן אותן בהסכם גירושין המוגש לבית משפט לקבלת תוקף חוקי. כאשר אין הסכמות, לעיתים נאלצים הצדדים לנהל מלחמות עולם בנושאי הילדים, שנשמכות שנים רבות.

פתרונות בעת מחלוקות

ברוב המקרים, עורך דין ימליץ לנסות ראשית לפתור מחלוקות על ידי משא ומתן ישיר או באמצעות גישור הנחשב ליעיל מאוד שכן הליך גישור חוסך בזמן, בכסף ובמשאבים נפשיים. יתרונותיו רבים ועצם העובדה שמגיעים להסכמה ברוח חיובית היא בשורה למשפחה שמערכת היחסים בה אמורה להימשך בצורה סבירה. יתרון ברור נוסף הוא כי ניתן לשלוט על תוצאותיו המושגות רק כששני הצדדים מסכימים עליהם. פתרון אחר הוא באמצעות דיון בבית משפט וניהול תביעות והדבר כמובן כרוך בזמן ממושך, בהוצאות כספיות גבוהות וכאשר אין שליטה על התוצאה שאינה ידועה מראש.

משרד בעל מסורת

הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מתמחה בתחום ולא בכדי זכתה להצלחות רבות בתיקי גירושין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי ומקיף וכולל הקשבה והכלה, ייעוץ ספציפי לכל סיטואציה, יצירתיות הנתפרת במיוחד ללקוח וכיוצ"ב. היא בעלת ידע רב וניסיון רב ומצטבר במשך שנים ולא בכדי מרבית לקוחותיה מגיעים מהמלצות ישירות של לקוחות עבר ותשמח לעזור לכם בכל בעיה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here