טיפים לפרסום ברשתות חברתיות
קרדיט FREEPIK

פרסום ברשתות חברתיות הפך לאפיק הפרסום מהחשובים והאפקטיביים ביותר שאפשר למצוא היום. אבל בדיוק כמו כל אפיק שיווקי, גם פרסום ברשתות החברתיות דורש אסטרטגיה חכמה ונכונה כדי להגיע בצורה המדויקת לקהל הלקוחות, ואת הטקטיקות האלו ניתן ללמוד באופן אפקטיבי בקורס שיווק דיגיטלי ממוקד.  

בין אם יש לכם עסק משלכם ובין אם אתם רוצים לעסוק בשיווק דיגיטלי, הנה כמה טיפים ראשוניים שיעזרו לכם להתחיל.

טירגוט נכון

אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום ברשתות החברתיות, ואחד הדברים הראשונים שלומדים בקורס שיווק דיגיטלי, הוא טרגוט של הפרסום. היתרון של רשתות חברתיות הוא שאפשר להגיע לקהל מדויק ומפולח מאוד, ולפרופלים שעונים אך ורק על מה שהגדרתם (גיל מסוים, מקום מגורים, ואפילו תחביבים, השכלה וכו'). לכן, הצעד הראשון הוא להבין מיהו קהל היעד המתאים לכם, ואיך להגיע אליו בצורה האופטימלית.

ספרו סיפור המתאים לקהל היעד

אחרי שמצאתם את קהל היעד, זה הזמן להבין מהי השפה שתדבר אליהם. אף אחד לא רוצה שידחפו לו מוצר לפרצוף, ומה שמעניין אנשים הוא הסיפור מאחורי המוצר, שכן בני אדם מתחברים לסיפורים ולרגשות; לכן, עליכם למצוא את השפה המדויקת שתדבר לקהל היעד שלכם – בין אם מדובר על הומור, על פניה מרגשת לרגש, על פניה פרקטית ועסקית, על תוכן שהוא מידעי או תוכן שהוא קליל יותר וכדומה. 

השתמשו בויזואליה

הפוסט הכתוב הוא לא מספיק, וחשוב מאוד להשתמש בויזואל. אנשים נמשכים לתמונות שרלוונטיות אליהם, וזה הדבר הראשון שמושך את העין. למעשה, נמצא כי ויזואליה מספקת יותר ערך לקהל, יוצרת יותר טראפיק ומשפרת את המכירות. לכן, תנו את הנפח הראוי לויזואליה בפוסטים שאתם מפרסמים. 

הסתכלו בניתוחים האנליטיים

כל רשת חברתית מספקת גם דיווחים אנליטיים וסטטיסטיקות לגבי התוכן שפרסמתם. הנתונים האלו מאפשרים לכם להבין את הקהל שלכם וללמוד מה עובד ומה פחות עובד. אם משתמשים בהם כמו שצריך, אפשר ללמוד מהם לא מעט וכך לשפר מפעם לפעם את הפרסום ברשתות החברתיות ולהביא לטראפיק רב יותר. בקורס שיווק דיגיטלי לומדים כיצד להסתכל על הנתונים האלו ואיך לקרוא אותם נכון, אבל עד אז שווה לפחות להציץ בהם כדי להבין כיצד להשתמש ברשתות חברתיות ביעילות – הסתכלו על נתונים כמו מספר הלייקים לפוסט, מספר הצפיות בעמוד, מספר השיתופים, הקליקים וכדומה. 

תכנית פרסום מסודרת

כשמפרסמים ברשתות החברתיות, חשוב לעשות זאת לפי תכנית עבודה מסודרת המותאמת לתאריכים השונים, לחגים, לימים מיוחדים, למבצעים שעתידים להיות בקרוב וכדומה. חשוב להשתמש בלוח שנה ולארגן ולסדר את כל הפוסטים השונים לפחות שבוע מראש וכן לפזר מראש את מאמצי הפרסום בין הרשתות החברתיות. כך תוכלו להיות עם אצבע על הדופק לגבי מה מתפרסם אצלכם, לתזמן את הפוסטים בצורה חכמה, לכתוב את הפוסטים ביום אחד מסודר ולא לתזז בין הרשתות השונות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here