כך תבחרו אם לבנות אתר לבד בוויקס ,או להעזר בחברה מקצועית
קרדיט FREEPIK

אנו חיים בעולם מקוון שבו להיות בעל אתר מדהים שמעורר עניין ומעודד פעולות עסקיות, הפך כבר מזמן למרכיב חיוני של כל עסק מצליח. סביר שאתר בעיצוב גרוע יכניס אנשים ללחוץ על ה" x "בפינה השמאלית העליונה של המסך לפני שהם אפילו הציצו במה שאתם מוכרים, רק בשל התחרות הגדולה בין האתרים השונים על צומת ליבנו, תחרות שמעלה את הסטנדרטים בהם אמור לעמוד כל אתר. אז מהי בעצם הדרך הטובה ביותר להשיג אתר אינטרנט שימלא את הצרכים של העסק שלכם ויידע לנתב את העסק למיצוי מקסימאלי: בונה אתרים כמו למשל וויקס או חברה וצוות המתמחים בעיצוב אתרים?

כלים שיעזרו לכם לבחור

לפני שתחליטו אם אתם פונים לבניית אתר באמצעות וויקס או בחברה מקצועית לעיצוב אתרים עליכם לקבוע את הצרכים שלכם והעסק שלכם ולהגדיר מה אתם מצפים שהאתר שלכם יעשה עבורכם. יש לשקול את כל הדפים באתר והפונקציונאליות שאתם והעסק שלכם עשויים להזדקק להם. האם אתם רוצה שלקוחות יוכלו לרכוש משהו? אז זה אומר שתזדקקו למערכת חנות.

האם אתם רוצים ליצור תוכן באופן קבוע? אז תזדקקו לפונקציונאליות של פרסום בלוגים ומערכת העלאת תכנים נוחה לכותבים שלכם. האם אתם רוצה שאנשים ימלאו טופס או יצרו פרופיל משתמש באתר שלכם? או שהם רק מבקרים באתר לצורך מידע?

שאלה חשובה נוספת לשאול את עצמכם היא: האם אתם בסדר עם אתר בעל מראה כללי יותר או שאתם רוצה מראה ייחודי יותר, אופנתי או פורץ גבולות ומותאם אישית. דבר שתוכלו להשיג רק באמצעות חברת UX.

בניית אתר לבד באמצעות וויקס

וויקס הינו כלי בונה אתרים בעשייה עצמית DIY, שמאפשר למשתמש לבנות אתר באמצעות תבניות מוכנות מראש, מבלי להצטרך לעצב אותו מהבסיס או לכתוב את הקוד בעצמו שגורם לעיצוב ולאתר לעבוד. בוני אתרים שונים מציעים מגוון תבניות עיצוב שונות לבחירה, אך וויקס כבר מעל לשנתיים הופכת להיות הפלטפורמה המועדפת ביותר עבור עסקים, בעיקר בזכות ממשקים שכוללים לא מעט אפשרויות, כך שלא צריך להיות קשה למצוא את התבנית המתאימה לצרכים של כל עסק באשר הוא. וויקס מאפשר לכם להוסיף ווידג'טים ואלמנטים דקורטיביים לאתר שלכם ולהתאימם לטעם האישי שלכם והחזון הוויזואלי שלכם. 

בניית אתר באמצעות חברה מקצועית

חברה מקצועית לבניית אתרים או בית תוכנה המתמחה בבניית אתרים הינם הפתרון המקצועי ביותר שרוכש את השירותים של אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום, שיגייסו את מיטב יכולותיהם על מנת למנף את הפוטנציאל העסקי של העסק שלכם ברחבי רשת האינטרנט. חברה כמו YNA שהינה חברה עם ניסיון ויכולת לירידה לפרטים שיוכלו לייחד ולספק לאתר שלכם את כל הצרכים המתבקשים, ממערכות הזמנות, מערכות שליחת מיילים ללקוחות ולקוחות פוטנציאלים ועוד המון פיצ'רים שניתן לגייס למטרת העסק שלכם. 

בחירה הולמת שתעמוד בדרישותיכם

על מנת לבצע את הבחירה המושלמת בין לבנות אתר לעסק שלכם בעצמכם או בפניה לחברה או בית תוכנה המתמחים בבניית אתרים לעסקים, יש לקחת את כל הנאמר ולשכלל אותו לצרכים הספציפיים שלכם. אתר שתבנו לבד באמצעות וויקס יהיה כנראה זול יותר משכירת שירותיה של חברה אך התוצר בסוף התהליך צפוי להיות פחות יעיל, מהתוצר שתקבלו מחברה מקצועית לבניית אתרים שתוכל למנף את היתרונות של העסק שלכם על מנת שתגיעו לקהל היעד הגדול ביותר, עליו תוכלו להשאיר רושם שבתורו יוביל את קהל היעד שלכם לצרוך את המוצר שאתם מציעים בין אם מדובר במוצר ממשי או בתוכן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here