ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק הנו קמפיין שכל אחד יכול לפתוח ולנהל, גם אנשים חסרי ניסיון בשיווק ופרסום. העניין הוא שהצלחת הקמפיין תלויה בדברים הקטנים. כך למשל בהגדלת אחוזי הלחיצה על מודעה מסוימת, בטרגוט נכון של קהל היעד, חלוקה נכונה של תקציב הפרסום בין קבוצות מודעות/קמפיינים שונים לטובת בחינת תוצאות וכמובן כתיבת מודעות שיווקיות ברמה גבוהה.

מבנה המודעה בפייסבוק ודגשים חשובים:

כותרת המודעה:

על מנת לעזור לכם להכין מודעה מוכרת בעצמכם ללא צורך בקופירייטר יהיה עליכם להכיר היטב את מבנה המודעה והדברים החשובים בכל אחד מחלקיה. הכותרת היא ככל הנראה הדבר החשוב ביותר כיוון שהיא בדרך כלל הדבר הראשון ולפעמים גם היחיד שהגולשים קוראים במודעה שלכם. הקפידו על כותרת מושכת ואטרקטיבית שמרמזת על מה שהגולשים הולכים לקרוא בדף הנחיתה אליו הם מגיעים. לפעמים עדיף כותרת ממוקדת כדי לקבל קהל ממוקד מאשר כותרת סופר משכנעת אך כזו שלא ממוקדת למה שהעסק באמת מציע ואז אנשים רבים ייכנסו למודעה אומנם אך תשלמו הרבה כסף על אנשים שלא באמת צריכים/רוצים את מה שיש לכם להציע.

גוף המודעה:

החלק המרכזי של המודעה בוא תוכלו להכיר 10-12 מילים בדרך כלל והוא כולל כביכול פירוט של ההצעה שלכם. אם הכותרת הייתה כדי לתפוס את תשומת ליבם של הגולשים ולשכנע אותם להתעניין הרי שגוף המודעה אמור להניע אותם לפעולה.

תמונת המודעה:

והחלק האטרקטיבי ביותר במודעות בפייסבוק הוא התמונה המצורפת למודעה. התמונה נפלאה כדי למשוך את תשומת לב הגולשים אל המודעה. מומלץ לבחור בתמונה שמביעה את הרגש המתקשר למוצר/שירות ולא סתם תמונה יבשה שלו.

עד כאן לגבי כתיבת מודעה מושכת עבור קמפיין ממומן בפייסבוק. אם תזדקק לעזרה נוספת אנא הגיבו לנו כאן למטה ונשמח לסייע לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here