מה זה IOT בעולם פיתוח האפליקציות?
מקור freepik

האינטרנט כבר הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, ואנו גולשים בו כמעט בכל רגע פנוי שיש לנו. בין אם מדובר על גלישה באפליקציות השונות ובין אם מדובר על גלישה לצורך עבודה. מבלי שנשים לב אנו מחוברים לאינטרנט כמעט כל היום, ואנו בכלל לא יכולים לדמיין את החיים שלנו בלעדיו. יום אחד בלי אינטרנט יכול להרגיש לנו כמו שנה שלמה, כך שאנו בכלל לא מצפים מכם לנסות את הדבר הזה בעצמכם.

אך מה אם נגיד לכם כי האינטרנט יכול להפוך למשמעותי עוד יותר בחיינו? אתם ככל הנראה תגידו כי זה בכלל לא אפשרי. אז החדשות הם שזה לגמרי אפשרי, וזה לגמרי כבר מתחיל להתרחש בחיינו מבלי שנשים לב בכלל. אנו מדברים על IOT בעולם פיתוח אפליקציות שהולך לשנות את כל חיינו בצורה מאוד משמעותית.

מה זה בכלל IOT?

IOT משמעותו היא האינטרנט של הדברים, אך הפירוש הזה כנראה לא אומר לכם יותר מידיי. המשמעות במילים אחרות היא שישנו רצון לעשות חיבור בין האינטרנט לבין העולם שבחוץ. כלומר שמידע יעבור בין אלמנטים שונים בחיינו, מבלי שאנו בכלל נצטרך לעשות פעולות יזומות. כלומר שאנו נוכל לחיות את החיים שלנו בדיוק כפי שהם היום, רק מבלי שנצטרך להתאמץ יתר על המידה. הדוד בבית שלנו ידע בדיוק מתי אנו רוצים להתקלח, והרכב שלנו ייסע בעצמו למקום העבודה מבלי שנצטרך לעשות דבר. אולי מדובר על משהו דמיוני מבחינתכם, אך זה כבר מתחיל לקרות בעולמנו.

מתי כבר יהיה ניתן לראות את השינוי?

כל מי שעוסק בעולם של פיתוח אפליקציות יכול לספר כי השינוי כבר כאן. אומנם אנו לא רואים אותו בצורה ברורה כי הוא מתרחש בצורה איטית, אך כל השינויים הללו עדיין נמצאים בעולמנו. כמובן שכרגע הם בעיקר בשלבי פיתוח, אך עם הזמן אתם תוכלו לראות איך הם משתלבים בחיינו. יכול להיות שבחלק מהדברים אנו משתמשים כבר היום, אך הם עדיין צריכים לעבור שינויים כאלה או אחרים בכדי להיות מותאמים יותר. כל מה שנדרש זה רק עוד קצת סבלנות, בכדי שבקרוב מאוד נוכל לחיות בצורה הרבה יותר פשוטה מנקודת המבט האישית של כל אחד מאיתנו.

IOT בעולם פיתוח אפליקציות – מה זה מצריך?

בכדי שיהיה אפשר ליצור אפליקציות שהן חלק בלתי נפרד מחיינו, יהיה צורך באנשי פיתוח מנוסים ומיומנים. הרי מדובר על אפליקציות שדורשות הרבה יותר תכנון, מאשר האפליקציות שאותן אנו מכירים היום. זאת אומרת שכל מי שעוסק בעולם הזה היום, לא בטוח יוכל לעסוק בעולם הזה בעתיד. הסיבה לכך היא שאנו נמצאים במצב שבו האפליקציות הולכות להיות הרבה יותר רציניות. פיתוח של כל אפליקציה ייקח הרבה יותר זמן, והיא תהיה חייבת להיות ברמה כל כך גבוהה בכדי שהיא לא תעשה טעויות שאנו עוד נצטער עליהן.

מדוע IOT בעולם פיתוח אפליקציות הוא הכרחי?

לכל אחד מאיתנו מגיעה האפשרות לשדרג את אורח החיים, ולכן האפשרות הזאת היא ללא ספק תפתח את אורח החיים. כל אחד מאיתנו יוכל לבצע מינימום של מאמץ אך עם מקסימום של תרומה בכל מה שקשור לעולם האינטרנט. התשתית כבר נמצאת כאן, כל מה שאנו צריכים לעשות זה רק לנצל את כל היתרונות שהיא מביאה ביחד איתה. כך שאם אנו יכולים לשפר את איכות החיים שלנו, למה שלא נעשה זאת? כך כולנו נוכל להתרכז בדברים אחרים שהם הרבה יותר חשובים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here