תמונה טובה תמכור יותר

תמונה שווה אלף מילים, וזו לא קלישאה בוודאי כשמדובר בתמונות למכירה און ליין באתר מכירות באינטרנט. תפקידה של תמונה בשיווק, הוא ליצור עניין, לעורר סקרנות ורצון לקבל את המוצר לידיך.  תמונת מוצר חייבת להיות טובה מאחר ותמונות לא מוצלחות עלולות לגרום לכם נזק תדמיתי ועסקי. לכן בעלי עסקים דיגיטליים חייבים לתת את הדעת על הרושם אותו ישאיר על הלקוח עם פרסום תמונת מוצר, כי הרי ללקוח אין אפשרות להעביר את המסר, כי אין אפשרות לגעת ולמשש את המוצר, הכול מועבר באמצעות התמונה לטוב ולרע. עיצוב תמונות למוצרים באמזון דורש מקצוענות. לכן במידה ופתחתם חנות באמזון, השקיעו בתמונות, תוכלו לעשות זאת באמצעות חברת AMAZOS הפועלת בכל זירות המסחר בהן אמזון נמצאת, מקצוענים בתחומם מפתיחת חשבונות ועד ניהול הפרסום, טיפול בתכנים כולל אופטימיזציה של תמונות שיתאימו למוצרים שלך.

מה דרוש כדי שתמונה תמכור

תמונה שתמכור לכם בצורה הטובה ביותר את המוצר צריכה להיות בעלת כמה פרמטרים חיוניים להצלחה:

  • איכות התמונה – צילום התמונה צריך להיות באופן כזה שאיכות התמונה תהיה ברזולוציה גבוהה והיא חדשה ללא טשטוש או פיקסלים.
  •  אור וצבע – האור והצבע משפיעים על האיכויות של כל תמונה. אם תמונה כהה מדי או בהירה מדי היא לא תהיה איכותית, כך גם הצבעים. חשוב מאוד שהצבע בתמונה ישקף את הצבע המקורי של המוצר ויראה ברור למי שעומד מעבר למסך. הצבעים, הגוונים, הקונטרסטיות ביניהם משפיעים כל איכות התמונה.
  • קומפוזיציה – מדובר על הטוויות המיקומים של המוצר בתמונה, איך ממקום האלמנט והאם הוא זה שיתפוס ראשונית את העין של הקונה?
  • פורפורציות – אסור למתוח את התמונה באופן כזה שיגרום לעיוות המוצר, לעיתים יש שינוי של מוצר ארוך למוצר קצר ולהיפך.

תנו למקצוענים לעבוד עבורך

איך תדעו שתמונת המוצר תעבוד עבורך ותעלה את רף המכירות? איך תגע מה הרזולוציה והקומפוציזיה הנכונים עבור המוצר שלך? אל תשברו את הראש, השאירו זאת לטיפול למומחים בתחום. לחברת AMAZOS יש את אנשי המקצוע הטובים ביותר לקידום המוצר שלך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here