האם שותפים טכנולוגיים הם העתיד? יותר ויותר יזמים וסטרטאפים פונים למומחי מו
צילום יח"צ

ארגונים בכל הגדלים והיקפי הפעילות מקדישים כיום מאמצים רבים כדי לייעל את תהליכי העבודה שלהם בכל ההיבטים. כדי לבנות ארגון רזה וחכם, חברות רבות נעזרות כיום באנשי מקצוע חיצוניים שיאפשרו להם מצד אחד לייעל עלויות ומצד שני להגיע למצוינות בתחומם. בעוד שבתחום הכספים או שירות הלקוחות מיקור חוץ הוא כבר ממש עניין שבשגרה, כיום נראה שהמגמה מגיעה גם להיבטים נוספים של פעילות העסק. אם בעבר תחום המחקר והפיתוח בעסק נחשב לקודש הקודשים שלה, כיום הולכת ומחלחלת ההבנה ששיתופי פעולה והסתייעות בגורם חיצוני יכולה להביא המון יתרונות. חברות העוסקות בתחום החדשנות פונות למומחים מובילים שיסייעו להם לייעד את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים ביותר לתהליכי התכנון והייצור שלהם ולהשיג יתרון בשוק. 

Neat Tech היא חברת הנדסה שמשתפת פעולה כבר שנים רבות עם חברות בתחומים המהווים את חוד החנית של הפיתוח הטכנולוגי היום. ממכשור רפואי ששיפר באופן מהפכני את איכות חייהם של מטופלים בכל רחבי העולם ועד פתרונות מחוברים חכמים בתחום הרובוטיקה, ה-IoT והטכנולוגיות הירוקות. מדובר בפתרונות שהינם פרי פיתוח של העשור האחרון בלבד, אך הם כבר משנים מן היסוד את אורח החיים של כולנו. שוחחנו עם בוריס גלעדי, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של חברת Neat Tech ולמדנו לא מעט על מה שמסתמן כעתיד של תהליכי המחקר והפיתוח בעולם ההיי-טק.

דחיפה עוצמתית לקדמה הטכנולוגית

אין ספק שפניה לשותפים חיצוניים מאפשרת לייעל עלויות. על פי מחקרים שנעשו בשנים האחרונות, מוציאות חברות מעל 860 מיליארד דולר בשנה על מו"פ ונמצא שפניה לארגונים חיצוניים יכול להפחית את הסכום הזה בצורה ניכרת. עם זאת, התייעלות כלכלית היא רק חלק זעיר במגמה הזו. 

"בראש ובראשונה, פניה לשותף טכנולוגי בעל ניסיון ומומחיות יכול להרחיב את יכולות החברה הקיימות", אומר גלעדי, "ככל שאנחנו מרחיבים את הפריזמה שלנו ונעזרים בתובנות של מומחים הנדסיים שמתנסים בפתרונות הטכנולוגיים האלו מדי יום, כך ניתן להאיץ משמעותית את תהליכי הפיתוח שלך, להכשיר את הצוות שלך במיומנויות חדשות ולחסוך למידה בניסוי וטעיה שיכולה לעלות לחברה שלך הון". 

במילים אחרות, חברות רבות פועלות היום מתוך תובנה חשובה – הידע והמיומנויות של כל כוח חדשני, יצירתי וכשרוני ככל שיהיה, הוא מוגבל. ההתפתחות הטכנולוגית טסה בקצב אדיר וכדי לשמור על הקצב, חשוב שנקבל כל עזרה שרק עומדת לרשותנו. בעידן בו אנו משתפים ידע וכישורים במהירות האור ומחברים את העולם כולו, ייתכן שהעתיד של הפיתוח הטכנולוגי טמון בשיתופי פעולה שיתעלו על השאיפה של חברות לעצמאות מוחלטת בתהליכי הפיתוח שלה. הנכונות הזו לשיתופי פעולה יכולה לא רק להאיץ את לוחות הזמנים של תהליכי הפיתוח אלא תסייע לחברה להישאר תחרותית בשוק העולמי.

חברות ייאלצו לשנות מהיסוד את צורת החשיבה

סטרטאפים ויזמים רבים עדיין מעדיפים לשמור על המודל המסורתי והדבר לא אמור להפתיע אותנו. אחרי הכול, במובנים רבים תהליכי המחקר והפיתוח של חברה היא הגורם המבדיל העיקרי שלה. לכל חברה בתחום החדשנות יש את המעבד המהפכני, החומר הייחודי או הגילוי יוצא הדופן שהיא מציבה בחזית התדמית שלה ובמובנים רבים, הוא מהווה פעמים רבות חלק בלתי נפרד מהמותג שלה.

עם זאת, חשוב שנזכור שהפתיחות הזו אל שותפויות טכנולוגיות אינה פוגעת ברוח החדשנות של החברה, אלא עשויה להעצים אותה. מאז ומעולם מגמות של קדמה התאפיינו בדיאלוג עשיר ושיתופי פעולה ענפים בין מומחים עולמיים. הכנסת שותף טכנולוגי לתהליכי המחקר והפיתוח מאפשר לקבל מענה לכל אורך התהליך – מהמחקר והפיתוח הראשוני ועד להכנה לייצור המוני. 

"הייחודיות של Neat Tech היא ללא ספק העובדה שאנחנו מעניקים מעטפת שירותים לכל אורך התהליך במודל Full Turn Key", משתף אותנו גלעדי, "כדי להשיג את המטרה הזו ולתת את הערך המוסף בכל היבטי הפעילות, אנחנו עובדים פועלים בשלושה ורטיקלים במקביל: ראשית, ליווי בתהליכי המחקר והפיתוח הם טובי המומחים בתחום שמביאים את התובנות החדשניות והעדכניות ביותר אל כל יוזמה. שנית, אנו מייעדים לשותפים שלנו מהנדסים מנוסים ומיומנים שמאפשרים להם לבנות מערכת מא' ועד ת' – משלב האבטיפוס ועד הכנה לייצור המוני תוך ייעול מיטבי בכל ההיבטים שיאפשר להפחית עלויות ולהציע ללקוחות הקצה את הפתרונות ברמה הגבוהה ביותר. לבסוף, אנו מציעים לחברות שיתופי פעולה נרחבים יותר המתפרשים מעבר לפרויקט הקיים ורוקמים שותפויות טכנולוגיות שסוללות את הדרך אל המהפכות הטכנולוגיות הבאות". 

מקדמים את הפיתוחים של העידן החדש

חברת Neat Tech היא אחד מהכוחות הבולטים היום בתחום הפתרונות ההנדסיים ומציעה שירותים מקיפים ואינטגרטיביים עבור חברות המפתחות פתרונות טכנולוגיים מהפכניים. עם פיתוחים יוצאי דופן כמו מכשור רפואי מבוסס IoT המקדם את התחדשות העור, מתקן אוטומטי להזרקת אינסולין בתקשורת אלחוטית, מערכות ביתיות לייצור אנרגיה סולארית ופתרונות מתקדמים לזיהוי נזילות ודליפות בצנרת, מספק צוות המומחים של Neat Tech מענה לאורך כל שלבי הפרויקט. 

זהו הזמן לקפוץ על רכבת השותפויות הטכנולוגיות ולקחת חלק במגמה זו המציעה מגוון יתרונות ושסוללת את הדרך אל העתיד של עולם הטכנולוגיה. על ידי הכנסת צוות כשרוני, מקצועי ואמין אל הפעילות העסקית שלך, יהיה באפשרותך לחסוך הון בהוצאות מו"פ, להוביל חדשנות בענף שלך עם החידושים העדכניים ביותר ולהאיץ באופן חסר תקדים את התהליכים שלך בדרך אל כיבוש היעד הבא. השותפים הטכנולוגיים שלך ב-Neat Tech מזמינים אותך לקבל את המענה שיאפשר את הקפיצה הגדולה שהחברה שלך חיכתה לה. 

לקבלת פרטים נוספים על מעטפת השירותים הרחבה שמציעה חברת Neat Tech לשותפותיה בעולם הרובוטיקה, האינטרנט של הדברים, המכניקה, הרפואה והתעשיות הירוקות ולתיאום פגישת ייעוץ, ניתן ליצור קשר כאן כעת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here