ויקיפדיה

אתם קוראים כעת תוכן באינטרנט, אתם יודעים את כל המושגים טוב מאוד, ואתם מרוצים מהכתבה. לפתע, מגיע מושג שאתם לא מכירים, נכנסתם זריז לוויקיפדיה ובדקתם מה משמעותו, וקיבלתם את התשובה שאתם צריכים. קרה לכם פעם שהיה יותר ממושג אחד כזה במאמר? כל פעם להיכנס ולחפש אותו בוויקיפדיה זה כבר בעיה. הכירו, תוסף ה-לוק אפ (Lookup Companion), תוסף ויקיפדיה שיסדר לכם את החיפוש המושלם ביותר, התוסף שיגרום לכם להפסיק לפתוח הרבה לשוניות כל הזמן. הלשוניות הללו שאתם פותחים תופסים לכם מקום רב, וכמובן גם עומס על הראש.

מדוע לא לפתוח לשוניות בדפדפן?

אם אתם נמצאים בזמן עבודה, אתם תעדיפו להתמקד על הומר שאתם צריכים להיות חשופים אליו, ולא מול חומר שלא קשור ולא רלוונטי אליכם. בכדי שדבר זה לא יקרה, חשוב שאתם תדעו כיצד להיפטר מהלשוניות הללו, ללא איבוד החומר

כיצד עושים זאת?

בצורה פשוטה מאד, אתם זקוקים סך הכל לתוכנה שתעשה לכם את הסדר הזה, ואם אתם משתמשים בדפדפן של גוגל כרום, אתם הרווחתם לכם אחלה תוסף. התוסף הוא תוסף שעוזר לכם למצוא את הערך של המילה שאתם צריכים בוויקיפדיה. על ידי לחיצה על הלחצן הימני, והסימון של המילה, ויקיפדיה יודעת כבר למצוא אתת משמעותה של המילה. כמובן שישנתם מילים שאין להם פירוש בוויקיפדיה.

למי מועיל ויקיפדיה?

ישנם הרבה מאוד אנשים שקוראים מאמרים במהלך היום שלהם, או אנשים שהם כותבי תוכן, והם צריכים לדעת פירוש של ערך מסוים במהירות. אחד הדברים שהכי יעזרו להם, זה כמובן מילון ערכים, אך ככל שהטכנולוגיה שלנו מתקדמת יותר, כך אנו יכולים להשתמש בה, ולקבל תוספים שונים באינטרנט שיעזרו לנו למצוא את הערכים הללו במהירות, ולהיות הטובים ביותר בשוק שלנו.
בנוסף, אם אתם מורים בבית הספר ואתם משתמשים במחשב, והתלמידים שלכם משתמשים במחשב, כדאי מאוד להתקין להם תוסף שיעזור להם למצוא את הערך המבוקש, ויעזור להם להתמצא בנושא בצורה מהירה יותר.

היו יעילים כלפיכם, ועבור כל אחד שצריך אתכם כדי שתדעו את הערך, ותדעו להסביר את החומר שעליו קראתם, במיוחד אם זה למען העבודה שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here