תן קליק ותנקה הכל

מכירים את זה שאתם גולשים באינטרנט ואתם מקבלים פרסומות קופצות? יותר מדי פרסומות שעוקבות אחריכם? האינטרנט שלכם עד כדי כך תקוע שאתם לא יכולים להתקדם מהר יותר? כמה שאתם אוהבים את הזמן שלכם, ככה אנחנו אוהבים את התוסף הזה. התוסף הבא הוא תוסף שינקה לכם את כל ההיסטוריה שלכם באינטרנט, ינקה את העוגיות, נתונים ועוד. תוסף זה נקרא באנגלית Click&Clean, מה שאומר תן קליק ותנקה הכל. עד כדי כך פשוט, שכל מה שאתם צריכים, זה להתקין את התוסף הזה מחנות התוספים של גוגל.

מדוע תוספי גוגל כרום הם טובים לנו?

הסיבה העיקרית לכך שתוספי גוגל כרום טובים לכם, היא בגלל שהם חוסכים לכם זמן משמעותי. הזמן המשמעותי ביותר הוא כאשר אתם ממהרים לעשות את הדברים על המחשב שלכם מהר, בעיקר אם אתם מנהלים את העסק שלכם באמצעות האינטרנט, או המחשב. בכדי לעשות את הכל בצורה חלקה, אנו ממליצים לכם להתקין את התוספים והעזרים, שתוכלו למצוא ולקרוא עליהם בהרחבה בלשונית דפדפנים.

כיצד עוגיות והיסטוריה קשורים לנו למחשב?

כל התוכן הפרסומי עובד כיום על שיטה מסוימת, שהמטרה שלה היא לכוון בדיוק אל קהל היעד שלה, וכמה שפחות ספאם, מהסיבה שספאם הוא לא חוקי. כאשר אתם גולשים בדפים באינטרנט שקשורים לתחומי עניין מסוימים, לדוגמה באתר העוסק בעולם הדיגיטלי, האתר שומר את העוגיות שלו אצלכם במחשב, בצורה חוקית, בכדי שפעם הבאה שאתם תכנסו לדף האינטרנט, אתם תוכלו לטעון אותו מהר יותר, וכמובן בכדי למשוך אליכם את הפרסומות המתאימות לכם.

תן קליק ותנקה הכל

ברגע שאתם התקנתם את תוסף הזה, תהיו אחראיים לזכור את הסיסמאות לאתרים קריטיים, וכמובן את הכתובות, כי ברגע שניקיתם את הדפדפן, הוא יימחק הכל. הקונספט של הפעולה הפשוטה הזו מושכת אליה קהל רב, מהסיבה שמפעולה פשוטה של תן קליק ותנקה הכל, אתם מצליחים לגלוש בדפדפן שלכם בצורה מהירה הרבה יותר, ולנקות הרבה פרסומות לא קשורות, מה שנקרא, להתחיל דף חדש.

נסו את התוספים כעת, הם חינמיים, והם יעילים עבורכם ועבור כל מי שמשתמש במחשב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here