הבומרנג

הזמן חשוב לכם? גם לאפליקציית הבומרנג של כרום חשוב זמן שלכם. המטרה של האפליקציה הזו, היא לאפשר לכם לשחק עם הזמן שלכם. מה זאת אומרת? זאת אומרת שמעכשיו, אתם יכולים לתזמן את כל הפעילות שלכם במייל, לשלוח את הקבצים בזמן שאתם תרצו, לשלוח הודעות מתי שנוח לכם, וכמובן בצורה כזאת שהכול יהיה אחיד לכולם. מדוע זה טוב?

יש לנו מספר סיבות לכך שהדבר הזה הוא טוב בעבורכם, ועבור הקולגות והעובדים שלכם. הזמן והתזמון הוא חשוב, על מנת שאתם תוכלו למנוע אדם שקיבל את הקובץ לפני, או אדם שקיבל את הקובץ בזמן אחר מהקולגה שלו, או כל תירוץ אחר.

תזמון בין אנשי העבודה עם הבומרנג

במידה ואתם רוצים לספק עבודה לכולם בזמן אחיד, לדוגמה אתם קמתם בשעה 4 בבוקר, ואתם מגישים כעת תכנית עבודה להמשך היום, אתם תרצו לעשות זאת בצורה מסודרת לקולגות, אחרת הם ייאבדו את ההודעה הזאת במיילים שהם מקבלים.

תזמון בין קולגות

אם אתם רוצים לשלוח לאדם מסוים הודעה, והוא לא נמצא ליד המחשב כעת, אתם תרצו להגיש לו את ההודעה כשהוא נמצא על יד המחשב, והוא מרוכז. על מנת שלא תחכו עם "האצבע על ההדק" עכל היום, אתם יכולים לתזמן את ההודעה /שלכם, כך שהוא יקבל אותה בדיוק כשהוא יחזור.

מה טוב בלתזמן?

אנשים יכולים להבין אתכם לא נכון על פי השעה ששלחתם את ההודעה. אם השעה היא לא מתאימה, הוקדמה מעט או הוקדמה מאוד, תמיד כדאי להשתמש בתוסף הבומרנג של גוגל, ולשלוח את ההודעה בזמן הדרוש.

תזכורת להודעות שנשלחו

שלחתם הודעה ואתם מצפים לתגובה? יופי, אתם יכולים להיות רגועים שאתם לא תשכחו ממנה. הבומרנג יכול להזכיר אתכם כל מספר שעות, ולהגיד לכם שעדיין לא קיבלתם הודעה מאותו אדם ששלחתם לו את ההודעה, וכך תמנעו מצב שאתם מפספסים הודעות של קולגות, ואתם נכנסים למצב של איבוד. פעמים רבות שאנחנו לוקחים את ההודעות הללו כמובן מאליו, ושלוחים אותם לאנשים ושוכחים מהם, לכן חשוב שיהיה משהו שיזכיר לנו את המצב, ולא מדובר בפתקים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here