גוגל הינה ממלכת החיפוש הפופולאריות ביותר בעולם. מנוע החיפוש המבוקש הפך למכתיב דעת קהל וכן מכתיב קנה מידה בתחומים רבים, כאשר הבולט שבהם הינו קידום אתרים. כל משווק, איש פרסום, מנהל אתר או בעל עסק בקיא בחשיבותו של גוגל עבור הצלחתו של אתר העסק. ובדיוק מסיבה זו, חשוב לדעת מה יש לגוגל לומר בנושא.

קידום אתרים – בעבר VS. בהווה

בעבר, בכדי לככב גבוה ברשימת תוצאות החיפוש בגוגל, היה צורך לשלב מספר רב של מילות מפתח במאמרים. בהדרגה, גוגל הוציאה לאוויר העולם עדכוני אלגוריתם החיפוש במטרה לספק לגולשים חוויה מיטיבה העומדת בקריטריונים מבחינת איכות התוכן, המהירות שבה התוכן עולה, פרמטרים עיצוביים וויזואליים ועוד.

לכן, מאמר פשוט וסתמי שבו מילת המפתח מופיעה פעמים רבות אינו מספיק. להפך, כיום ישנו צורך לספק תוכן איכותי.

כך תעלו תוכן איכותי

בכדי לקדם את האתר שלכם, עליכם להעלות מאמרים העונים על דרישות של גוגל כדי ליישם את הקידום כהלכה. כך תעשו זאת נכון –

  • העלו מאמרים המספקים תוכן משמעותי ויעיל עבור הגולש. ככל שהתוכן שלהם יהיה יעיל ומועיל יותר עבורו, כך הוא יהפוך לוויראלי יותר ויתמקם גבוה יותר ברשימת החיפוש. ובינינו, הגולש הממוצע יבחן את התוצאות הראשונות או אולי, במקרה הטוב, יגיע לעמוד השני בתוצאות החיפוש.
  • הקפידו שהתוכן יהיה נוח לקריאה. חשוב מאוד שהמאמר יהיה מחולק לפסקאות קצרות ונוחות לקריאה. הקפידו שמילת המפתח תשתלב באופן נקי והרמוני במאמר. שלבו נקודות (בוליטים) במאמר וכן תמונות, תרשימים וכל אלמנט שיהפוך את הקריאה לנוחה, מובנת ומעניינת יותר.
  • הימנעו מתוכן משוכפל. אין מקום יותר לקיצורי דרך, לכן בשום פנים ואופן אל תתפתו להעתיק מקטעים ממאמרים אחרים. כל מאמר שאתם מפרסמים צריך להיות בעל תוכן ייחודי. פרט לעובדה שגוגל יעניש אתכם אם תעתיקו תוכן משוכפל, אתם עשויים למצוא עצמכם מתמודדים עם הפרת זכויות יוצרים ותביעות.

הקפידו לשלב מאמרים על בסיס קבוע. גוגל מתעדכנת תדירות ולכן המאמר האיכותי שפרסמתם לפני חודש, יהפוך ללא מתאים לדרישות העדכניות. ובשל כך, חשוב לספק תוכן קבוע, חדשני, ייחודי, מרענן ומעניין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here