קידום אורגני או פרסום בפייסבוק?
צילום Pixabay

הפייסבוק שהתפתחה בשנים האחרונות לענקית הפרסום השנייה בעולם אחרי גוגל, מנסה (בצדק מבחינתה) לעשות ככל שביכולתה להתקדם מעבר לגוגל בכל הקשור לשליטה בשוק הפרסום באינטרנט, אולם לגוגל יש משהו שלפייסבוק אין ולכן אתם רוצים להיאחז במשהו שהולך להישאר כאן לאורך זמן רב. אז מה עדיף? קידום אורגני או פרסום בפייסבוק?

סוג הפרסום:

בעוד הקידום האורגני מבוסס על תוצאות אורגניות של אנשים שמחפשים ביטויים או משפטים מסוימים בגוגל, הרי שהפרסום בפייסבוק מציג יותר פרסומות דחיפה. לפייסבוק יש יתרון וויזואלי בכל הקשור להצגת תוצאות ממומנות או אורגניות של סטטוסים או מודעות פרסום, אולם אנשים תמיד יאהבו יותר להיכנס לתוצאות שהם עצמם חיפשו ולא לפרסומות שקופצות להם מול העין באמצע הגלישה ברשת חברתית כזו או אחרת.

יתרונות הקידום האורגני לעומת פרסום בפייסבוק:

הקידום האורגני היא טכניקת פרסום לטווח הארוך המבוססת על העלאת האתר במעלה תוצאות הדירוג בגוגל. גוגל מציבה סטנדרטים גבוהים כדי לעלות בדירוג. על כן חברת הקידום תצטרך לבצע פעולות רבות ושונות לטובת קידום האתר, אשר יתרמו לכם גם להגדלת אחוז ההמרה שבין כמות המבקרים באתר לכמות המכירות שאתם עושים מהאתר בפועל. כך למשל חברת הקידום תצטרך לדאוג לכם לתוכן איכותי, להזנתו באתר לעתים קרובות, לתיקון שגיאות בקוד האתר, שיפור הניווט וחווית השימוש באתר עבור הגולשים ועוד.

הקידום האורגני מציג תוצאות שאנשים רוצים למצוא אותם (אחרת לא היו מחפשים אותם בגוגל) ולכן זהו היתרון המרכזי על פני הפרסום בפייסבוק, שם לרוב הפרסומות יוצגו בתור פרסומת "דחיפה" שקופצת לנו לעין בזמן הגלישה שלנו בפייסבוק. נכון שפייסבוק מצאו דרכים רבות למקד את הפרסום לאנשים בעלי עניין פוטנציאלי במוצר/בשירות/בתחום שלנו אולם זה עדיין לא משפיע כמו שהלקוח מחפש בעצמו אותם ומוצא אותם בגוגל.

כך תבחרו חברה לקידום אתרים:

על מנת לבחור חברה לקידום אתרים כדאי קודם לבדוק את תיק העבודות של החברה. לברר כיצד היא הולכת לפעול ולתמחר את חבילת השירותים שלה ומה האני מאמין שלה בנוגע לקידום האתר שלכם. חברה מקצועית היא חברה שלא תסכים לעבוד עם לקוח שהיא לא תאמין שתוכל לעזור לו ולקדם אותו. כמו כן יש לבצע תיאום ציפיות ולעבוד עם חוזה עבודה מסודר בין הצדדים.

חברת בניית של דניאל זריהן:

אם תצליחו לשלב את בניית האתר שלכם עם שירותי הקידום הארגוני תוכלו לקבל הנחה על לפחות אחד מהשירותים וסביר להניח שזה גם יתרום רבות לקידום האתר שלכם שחברת בניית האתרים שלכם תבנה את האתר בצורה שמותאמת כבר לתחילת עבודת הקידום. בניית אתרים אצל דניאל זריהן יכול להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here