כיום אין כמעט עסק ללא אתר אינטרנט. גם בעלי עסקים שאינם מתחברים לעולם הטכנולוגי מבינים שכדלי לגשת לכמה שיותר לקוחות, חשוב להקים אתר אינטרנט, לקדם אותו בטכניקות שיווק באינטרנט שונות ולהשקיע בו. וכשאומרים להשקיע באתר, הכוונה היא לא רק לעיצוב ולתמונות יפות שיפנו את תשומת לבו של הגולש, אלא גם לתוכן הכתוב בו. עד כמה שזה נשמע טריוויאלי, תוכן איכותי ומקורי באתר מעלה את הסיכויים שתופיעו ראשונים בגוגל ותגיעו לכמה שיותר גולשים.

כיצד לכתוב תוכן איכותי עבור שיווק באינטרנט

כתיבת תוכן איכותי מתבטאת בכך שהתוכן הכתוב יהיה מקורי עבור האתר הספציפי ואינו מועתק משום מקום אחר. אז איך עושים זאת? זה הזמן להמיר את הניסיון התעסוקתי שצברתם לכתיבה. לדוגמה, אם אתם מציעים שירותי תיקון מחשבים, תוכלו לתת לקורא רשימה של טיפים לשמירה על מחשב תקין. אם יש לכם חנות פרחים, תוכלו לשתף את הקוראים בידע שלכם על ורדים וכלניות ולתת טיפים בתחומי גידול צמחים וגינון. אם אינכם בטוחים במידע שאתם כותבים, תוכלו להיעזר במקורות מידע מהימנים כמו ויקיפדיה. אך במקרה זה היזהרו לא להעתיק, וספקו ניסוח ייחודי לתוכן שלכם. חישבו גם על מילות מפתח שתוכלו לשלב באופן טבעי בכתבות שלכם. מה יקליד הגולש כשיחפש שירותים דומים שמציע העסק שלכם? זכרו לא להרבות במילות חיפוש. ריבוי בלתי טבעי של מילות מפתח עלול להוריד את איכות המאמר ולעתים אף לגרום לענישה מצד גוגל.

This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative.

להתאים את הכתיבה לפלטפורמה

קיימות פלטפורמות דיגיטליות שונות, ולכן חשוב להתאים את הכתיבה שלכם לסוג הפלטפורמה. לדוגמה, אם אתם כותבים מאמר לאתר שלכם, הוא יהיה ארוך, מפורט, מושקע ואיכותי. המאמר יספק מידע עבור הגולש וגם יעניק לו אינפורמציה חשובה בנוגע לשירות שאת מספקים. מנגד, אם אתם פונים לגולשים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר, תוכן הפוסטים שלכם צריך להיות קצר וקולע, בעל משפט פתיחה קצר ומקורי שימשוך מידית את עינו של הגולש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here