מוצרי פרסום עם לוגו
צילום יחצ

מוצרי פרסום עם לוגו, היא דרך מעולה לבלוט בשוק שלכם. יש לכם חוג לקוחות, אתם רוצים לפנק אותם מעת לעת? אתם עושים כנסים? ערבי קניינים או כל מפגש אחר עם הלקוחות שלכם, העניקו להם מוצר פרסום עם לוגו שתבחרו מתוך שורה ארוכה של מוצרי פרסום עם לוגו, ותראו איך הם נהנים מהמחווה.

אין אדם, עסק או חברה שלא אוהבים לקבל מתנות. בשנים האחרונות רווח מנהג של יצירת מוצרי פרסום עם לוגו. אם בעבר היה נהוג להזמין עטים ויומנים עם לוגו החברה, כמוצרי פרסום, הרי שבשנים האחרונות התפתח בתחום לכיוונים שונים של מוצרי פרסום מעניינים ונחמדים שכל אחד ישמח לקבל אותם.

איזה מוצרי פרסום עם לוגו יש?

כמעט על כל מוצר פרסום אפשר להדפיס את הלוגו שלכם. אגב, אם עוד אין לכם לוגו, אולי הגיע הזמן שתזמינו אחד כזה, לוגו מבדל ויוצר לכם מיתוג בנישה שלכם.

תוכלו להזמין חולצות וגופיות עם הלוגו שלכם, כובעים ובנדנות, מגבות וחלוקים, מעילים ופליזים, סינרים לבשלנים המתחילים או המתקדמים. אם אתם בעלי בר ואתם רוצים לפנק את הלקוחות שלכם או בתור מתנות לעובדים, אתם יכולים להכין ספלים ממותגים, פותחנים, מעמדים ועוד, וגם מגבונים ממותגים שהלקוחות שלכם לא ישכחו איפה הם מבלים. בחגים אתם יכולים לתת להם גם משהו כזה. כי מוצרי פרסום עם לוגו במיוחד של בר, מגניבים מאוד.

שיהיה ללקוחות מתוק

אין מישהו שלא אוהב שמתוק לו. כל הלקוחות שלכם ישמחו לקבל לרגל אירוע חברה שלכם, מוצרי פרסום עם לוגו. זה יכול להיות אירוע לעובדים שלכם, או אירוע ללקוחות שלכם. יש היום מארזי שוקולדים הנושאים שמות של כוכבים כמו: יופיטר, נגה, גלקסי ועוד שיאירו למקבלי המתנה שלכם את החיים. מארזים בגדלים שונים של מיני שוקולד, וגם מארזי שוקולד שהם מתנה לקהילה, בשיתוף עם אגודה לילדים בסיכון.

אין מתנה יותר משמחת ומכבדת מזה שאתם יודעים שגם תרמתם לקהילה.

עשו לעצמכם יחסי ציבור

אם אתם רוצים לעשות לעצמכם יחסי ציבור, אתם חייבים לאמץ את הנוהג של הדפסת השם והלוגו שלכם על מוצרי פרסום, יש המון מוצרים שווים שישמחו לקבל מכם, וגם לא לשכוח אתכם. הנוהג של מתן מוצרי פרסום קיים כבר שנים רבות אבל היום הוא התפתח לממדי ענק של שפע מוצרים שכיף לקבל.

החברות שמייצרות מוצרי פרסום עם הלוגו שלכם, יוכלו להציע לכם מוצרים לכל עת וזמן. ויש גם מוצרים מיוחדים ליום העצמאות כמו למשל מיכל פלסטיק עם הדפסת דגל ישראל השם והלוגו שלכם, כרית מושב עגולה, שלא תשברו את הגב בשירה בציבור, מפיות עם הברכה יום עצמאות שמח ודגל ישראל ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here