אחד הדברים היותר טובים שיצאו מהפיתוחים של דפדפני האינטרנט בשנים האחרונות הוא האפשרות להתקין תוסף חינמי. אם אתם פועלים עם גוגל כרום למשל תוכלו ליהנות מאינספור תוספים שונים שתוכלו להתקין בחינם לדפדפן שלכם אשר ישפרו ויתעלו את העבודה שלכם ואף יוכלו לסייע לכם לשפר ביצועים בעסק שלכם.

תוסף Loom – הקלטות מסך:

אחד מהתוספים הללו נקרא Loom. בלחיצה כאן תוכלו להגיע לעמוד התוסף ואף להתקינו בחינם. תוסף Loom מאפשר לנו לבצע הקלטות באופן חופשי וחינמי. תוכלו להקליט את המסך, את עצמכם במצלמה וכן להקליט את עצמכם מקריינים/מדברים במיקרופון גם כן.

באמצעות התוסף תוכלו להקליט באופן חופשי, שעות על גבי שעות של הקלטות למסך שלכם או לעצמכם ולשתף את הסרטונים במהירות, באמצעות קוד הHTML שהתוכנה מפיקה עבורכם לשיתוף הסרטון. התוכנה אף מאפשרת הורדה של קובץ הmp4  ישירות למחשב אותם תוכלו לשתף ולהעלות לאן שתרצו.

אז מי צריך את זה?

התוסף מסייע לאנשים רבים בתחומים שונים כפתרון חינמי, מקצועי ונוח להפקת סרטונים ושיתוף מידע. כך למשל עצמאיים מכינים סרטונים והדרכות מוקלטות ומעלים אותם לרשת, מורים החולקים הדרכות עם התלמידים שלהם, עוברים על עבודות ומעירים עליהם. כמו כן התכנה משמשת למשל משווקים לאיסוף המלצות וחוות דעת, אנשי מכירות להשגת לידים, מתכנתים להעברת מידע בנוגע לחלקות קוד שונות ועוד רבים אחרים.

אז אם גם אתם נתקלתם בצורך להקליט את המסך או עצמכם על המחשב לצורך הכנה של שיעור, הדרכה, קורס או העברת מידע למישהו אחר – כיום תוכלו לעשות זאת בקלות ובחינם על ידי הורדת התוסף הנפלא Loom. בהצלחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here