קרדיט: צילום יח"צ

אסף פריד, הרץ: "Veeam חוסכת לנו 500 שעות שנתיות של ניהול הגיבוי ו- 25% מן העלויות השנתיות של ה- IT" ; "ההבדל בין גיבוי מסורתי ל- Veeam זה כמו לרכוב על אופנים במקום לנסוע ברולס-רויס."

חברת הרץ להשכרת רכב הטמיעה  את פתרון Veeam Backup & Replication של חברת Veeam.

חברת הרץ, המונה 38,000 עובדים בקירוב, היא אחת מחברות השכרת הרכב הגדולות בעולם והיא משרתת מיליוני לקוחות ב- 11,500 אתרים וביותר מ- 170 מדינות. הרץ פעילה בארץ מאז 1965 ומציעה שירותי השכרת רכב אמינים ומקצועיים ובנוסף מוכרת גם רכבי ליסינג.

* * *

חלפו הימים בהם אנשים עמדו בתור שעות על מנת לשכור רכב, היום כל הלקוחות מבצעים את ההזמנה ואת התשלום באמצעות פלטפורמות אונליין. גם החדירה המאסיבית של טלפונים חכמים לשוק והגידול במספר הטיסות, לפחות עד שנכנסה הקורונה לחיינו, השפיעו על הגידול המואץ של חברת הרץ. היום, כדי למלא אחר צורכי הלקוחות, לעובדי הרץ חייבת להיות גישה מהירה ותמידית למערכות ה- IT, כולל מערכות CRM ו- ERP המושתתות  ברובן על שרתי אורקל ושרתי SQL של מיקרוסופט.

"האתגר שלנו היה להבטיח זמינות של מערכות קריטיות" אומר אסף פריד, מנהל הסיסטם בהרץ ישראל. "הפתרון המסורתי איתו עבדנו היה איטי מדי לגיבוי המכונות הווירטואליות (VMs) והשחזור שלהן היה בלתי אמין. בנוסף הוא לא סיפק לנו שחזור גרנולרי, עובדה שהשפיעה על האטה נוספת בתהליך אשר נתנה אותותיה על העסקים שלנו."

מאז ההטמעה של Veeam נהנית הרץ מפונקציונליות שלא היתה קיימת בפתרון המסורתי. הגיבוי המהיר מאפשר לבצע  גיבויים תכופים יותר, המספקים לצוות נקודות נוספות לשחזור, והיכולת לבצע שחזור גרנולרי מצמצמת את הזמן בו הצוות עסוק בשחזור של אייטמים אינדיבידואלים ב- SQL ובאורקל.  במקרה של אסון יכולה החברה לעבור לעותק שנמצא באתר ה- DR, לחזור לאתר היצור ולאתחל את העסקים מחדש במהירות.

"Veeam מניבה להרץ יתרונות רבים ומובהקים, ביניהם: הגנה על כל מערכות ה- IT הקריטיות שתומכות בפעילות השכרת הרכב, האצת הגיבוי ב- 83% והאצת מהירות השחזור ב- 92%" אומרת ורד ליברמן, מנהלת אזורית MED ב- Veeam. "אני שמחה שהרץ נתנו לנו את ההזדמנות לעזור להם וגאה בהישגים המשותפים שלנו."

לסיום מציין פריד יתרון משמעותי נוסף: "Veeam חוסכת לנו 500 שעות שנתיות של ניהול הגיבוי ו- 25% מן העלויות השנתיות של ה- IT. למעשה ההבדל בין גיבוי מסורתי ל- Veeam זה כמו לרכוב על אופנים במקום לנסוע ברולס-רויס."

קרדיט: צילום יח"צ

אודות Veeam

חברת Veeam® היא מובילת שוק בפיתוח פתרונות גיבוי ואספקת Cloud Data Management™. Veeam מספקת פלטפורמה אחת עבור גיבוי מודרני, האצה של ענן היברידי ואבטחת המידע של הלקוח. פתרונות החברה קלים להטמעה ולשימוש, אמינים ומתאימים להתקנה בכל סביבת עבודה.

החברה הוקמה ב- 2006 והיא מעסיקה למעלה מ- 4,000 עובדים ברחבי העולם, ועובדת עם למעלה מ- 70 אלף שותפים, ביניהם: HPE, NetApp, Cisco ו- Lenovo, ומעל 400 אלף לקוחות. לחברה יש סנפים ביותר מ- 35 מדינות והיא מוכרת מוצרים ב- 160 מדינות. למידע נוסף היכנסו ל- www.veeam.com.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here