איך אפשר לדעת האם בן או בת הזוג נאמנים?

 

חשוב לנו לדעת האם הצד השני נאמן, ובמקרים רבים הגילוי הזה עשוי להוביל לשינוי חיובי – ולא בהכרח לגירושין. טיפול זוגי ועבודה משותפת לשיקום הקשר הם שיצילו את התא המשפחתי, אבל לפני שאתם יוצאים לקרב רצוי שתדעו על מה אתם נלחמים ומה באמת קורה מאחורי הגב שלכם. יש כמה סימנים שיכולים לאותת לכם על המתרחש, וגם דרכים פשוטות לדעת עד כמה אתם קשורים למציאות (או לא).

 

כדאי להכיר: סימנים מרכזיים

לפני שאתם מחליטים לתפוס יוזמה, לצאת לשטח או לגייס חוקר בגידות שיעזור לכם לדעת מה באמת המצב שלכם, רצוי לבחון האם יש באמת סימנים מתריעים או לא. במקרים רבים ניתן לזהות שינויים מרכזיים בהתנהגות של בן או בת הזוג, משעות החזרה המאוחרות ועד להרגלי טיפוח חדשים שלא היו שם מעולם. גם ריחוק עשוי להעיד על קיומו של רומן ומנגד, רבים עלולים "לפצות" ולהרעיף מחמאות ומתנות בקצב מסחרר. אם הסימנים הללו קיימים בהחלט ייתכן שיש לכם סיבה לחשוד, ובעזרת משרד בקר חקירות ושירותי מידע תוכלו לבחון את התיאוריה הזו.

 

אפשרות ראשונה: לחקור לבד

בהנחה שיש לכם סיבה לחשוד, אתם יכולים לגלם את תפקיד שרלוק הולמס ולעשות את זה לבד. הבעיה היא שאין לכם מספיק זמן כדי להיות שם בכל רגע נתון, ואין לכם מושג איפה או מתי הרומן הזה מתנהל, אם בכלל. במילים אחרות, ביצוע מעקבים מחייב מחויבות, שפע של זמן ותכנון נכון, ובהנחה שאתם לא מנהלים משרדי חקירות במרכז, יכול מאוד להיות שמדובר באתגר של ממש. אם אתם בכל זאת מחליטים להתמסר לפרויקט רצוי להצטייד במצלמות ובציוד מעקב, ולפנות את הערבים והלילות כדי שתוכלו להיות שם בכל רגע נתון עד שתקבלו אישור לחשדות שלכם – או עד שתפריכו אותם לחלוטין.

 

אפשרות שנייה: לפנות לחוקר

אם משאב הזמן לא זמין עברכם, חוקר פרטי במרכז הוא פתרון יעיל הרבה יותר. במקום לבלות את הזמן שלכם במרדף אחר הוכחות לקיומו של רומן שאתם מקווים שלא קיים, החוקר שלכם הוא זה שיסתובב בשטח ככל שיידרש עד שיגיע לשורש האמת – וגם ישיג לכם הוכחות. מכאן ואילך תוכלו לבחור בדיוק איך להגיב ומה נכון לכם לעשות. משרד בקר חקירות ושירותי מידע יעזור לכם להגיע אל התשובות שאתם מחפשים, ואתם מוזמנים ליצור קשר עם המשרד כבר עכשיו בטלפון 052-4442848.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here