כיום, אתר האינטרנט הוא המתווך הראשי בינכם לבין הלקוחות הפוטנציאליים שבחוץ. אתר מעוצב, נגיש ואטרקטיבי הוא הפתח שלכם להצלחה, והקישור אליו יביא אליכם לקוחות דרך חיפוש בגוגל או קישור מאתר אחר. אך יש לזכור שמאחורי כל אתר עומד שרת אחסון המכיל את כל תכני האתר: סרטונים, קמפיינים, באנרים, כתבות מעניינות ותמונות ססגוניות. משום כך, כאשר אתם קונים דומיין ובוחרים את הפלטפורמה שעליה ייבנה האתר, מומלץ לדאוג לחבילת אחסון אתרים טובה.

לשלם על אחסון אתרים ולקבל יותר

ישנן חברות המציעות שטח אחסון בחינם. שטחי אחסון אלה מתאימים לאנשים שיש להם אתר קטן אשר אינו זקוק לתחזוקה אינטנסיבית. מנגד, לעסקים גדולים יותר משתלם לשלם לחברת אחסון בענן כדי לחסוך כאבי ראש מיותרים בניהול האחסון ולהתקדם יותר בניהול העסק. אלה כמה סיבות טובות לשלם על אחסון אתרים:

  • להגן מפני פריצות – האקרים בארץ ובעולם מנסים לפרוץ אתרים באופן תמידי. אינכם רוצים לגלות יום אחד שהאתר שלכם נפל וכל המידע בו נמחק, בייחוד אם הוא משמש את הגולשים לביצוע פעולות כמו השארת פרטי התקשרות באינטרנט או ביצוע תשלומים. חברת אחסון מקצועית דואגת להגן על האתר שלכם מפני ההאקרים.
  • שחזור מגיבוי – לעתים תגלו כי עליכם לשחזר את האתר שלכם יום או יומיים אחורה, עקב ביצוע עדכון תוכנה שלא עבר בהצלחה או בגלל האקרים שהפילו לכם את האתר. חברת אחסון טובה דואגת לגבות את האתר שלכם בכל יום, כשבוע אחורה לפחות.
  • אינכם צריכים לדאוג לדבר – לו הייתם מנהלים את האחסון לבדכם, הייתם צריכים לדאוג לרכישת שרת ולשלם על התחזוקה שלו (חשבון חשמל, טיפול בתקלות). חברת אחסון מקצועית פוטרת אתכם מדאגות אלה.
  • לקבל תמיכה – לא לכל חברת אחסון המספקת שירותי אחסון בחינם יש תמיכה במשך רוב שעות היממה. אך כשקורה משהו לאתר שלכם, אתם צריכים לדעת שיש עם מי לדבר. אם יש לכם אתר גדול ומפותח שאתם תלויים בו לצורך ניהול תקין של העסק שלכם, כדאי לפנות לחברת אחסון המציעה שירותי תמיכה במשך 24 שעות ביממה.

הבחירה אם לשלם או לא לשלם תמורת האחסון נתונה בידכם בסופו של דבר. אם אתם מנהלים עסק מתחיל, ייתכן שתרצו קודם להתנסות בהקמת האתר, ולכן לא כדאי למהר ולשלם על אחסון. מנגד, אם יש לכם עסק גדול, כדאי לשקול להשקיע כסף באחסון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here