דף עסקי מצליח או מוצלח הוא דף בו ישנם אוהדים רבים המעורבים בפוסטים המועלים לדף. כאשר מדובר בעסק מסוים המקדם שירותים ומוצרים, חשוב לערב את הגולשים באמצעות חידונים, מבצעים ומשחקונים אשר ישדרגו את האטרקטיביות של העמוד ויספקו מניע כלשהו לגולשים להגיב, לשתף, לעשות לייק ולהיות מעורבים. ככל שיהיו יותר אנשים שמעורבים בצורה חיובית עם הפעילות שלכם בדף העסקי כך אותם גולשים יהיו יותר מחוברים לעסק וכך גדל הסיכוי למכור לאותם גולשים את המוצרים והשירותים שלכם.

פתיחה ועיצוב העמוד:

במידה ואין לכם עדיין עמוד עסקי לעסק שלכם פתחו אחד כעת. תנו לו שם ברור ואם אפשר לכלול בשם העמוד שם תיאור קצר של עיסוק העסק אז מה טוב. כך אנשים יוכלו למצוא אתכם יותר בקלות במנוע החיפוש של פייסבוק. לאחר פתיחת העמוד יהיה עליכם לדאוג לתמונת נושא ותמונת פרופיל מתאימות. היעזרו במעצב גרפי לצורך כך כיוון שמדובר בעיצובים הראשונים שהגולש יראה בעמוד שלכם.

כיצד להגדיל את כמות האוהדים בדף:

ישנן כמה דרכים להגדיל את כמות האוהדים בדף כאשר האידיאלית היא באמצעות פרסום ממומן של העמוד בפייסבוק. המלצה שלנו – עשו זאת דרך פאנל הפרסום המלא של פייסבוק ולא באמצעות הכפתור המהיר שתראו בעמוד העסקי שלכם. זאת משום שבאמצעות פאנל הניהול תוכלו לפתוח קמפיין ממוקד יותר לעמוד העסקי ולקהל היעד שאתם מכוונים אליו וכך גם תרוויחו קהל ממוקד יותר וכנראה גם תשלמו פחות לכל אוהד שיעשה לכם לייק.

אפשרויות נוספות להגדיל את כמות האוהדים בעמוד היא באמצעות שיתוף העמוד בפרופיל האישי שלכם, שיתוף העמוד בקבוצות דיון שונות בפייסבוק, שיתוף דף עסקי באתר העסק וניצול התנועה באתר לטובת חיבור שלהם לעמוד העסקי.

כיצד לשפר מעורבות:

את המעורבות בדף העסקי תוכלו לשפר באמצעות תחרויות ומשחקונים שונים, באמצעות חלוקת טיפים קצרים ובעלי ערך, שיתוף של תמונות וסרטונים ועוד. אל תחשבו כל הזמן רק על קידום מכירות ופרסומים שונים של המוצרים של העסק אלא באמת על מתן ערך לגולשים ולאוהדים שלכם מכיוון שהערך הזה הוא זה שמחבר בינם לבין העסק וכך יהיה להם קל יותר לרכוש מכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here