איך לעצב כרטיס ביקור אונליין
קרדיט PIXABAY

כרטיס ביקור מייצג את העסק והוא השגריר הטוב ביותר שלכם בעת כנסים, פגישות עבודה או כל אינטראקציה אחרת עם אנשים שיוכלו להפוך ללקוחות.

כיום אפשר לעצב כרטיס ביקור אונליין דרך ממשק ידידותי בפלטפורמה שנועדה לעיצוב כרטיסים בהתאמה אישית. היתרון הגדול הוא שתוכלו לגבש בעצמכם את הקונספט הכללי של הכרטיס, קווי המתאר, לבחור את הפונטים, פלטת הצבעים, האלמנטים שישדרגו את הכרטיס, סוג הנייר, גימור וכמובן מספר ההעתקים ולהפוך את הכרטיס שלכם לייחודי בשל טביעת החותם האישית שלכם.

איך מתחילים ועל מה חשוב לשים דגש בעת יצירת כרטיס ביקור מנצח? מהאינטרנט לפרינט.

מגבשים קונספט ייחודי

כאשר רוצים להתחיל במלאכת עיצוב כרטיסי ביקור אונליין עליכם להחליט מה מאפיין ומייחד את העסק שלכם ביחס לעסקים אחרים באותו תחום, כדי שתוכלו להעביר את המסר דרך הכרטיס. למשל, אספקה מהירה, מומחיות, ניסיון, חשבו על סלוגן או מוטו שילוו את הכרטיס כדי שיחד עם הטייטל שלכם יהיה גם משפט מעניין שירחיב על העסק שלכם ויבטא אותו היטב קצר ולעניין. בנוסף, חשבו על עולם הדימויים הרלבנטי לתחום העיסוק שלכם כמו למשל, בעלי חיים לוטרינר או פטיש לעורכי דין שמייצגים את לקוחותיכם בבית משפט, שטר של דולר לרואה חשבון או לעוסקים בפיננסים וכדומה כי בהחלט כדאי להוסיף ויזואל רלבנטי לכרטיס הביקור.

בשלב הבא החליטו על הגוונים הנכונים לכרטיס שלכם – כיצד הוא יבלוט מבין ערימת הכרטיסים מבחינת הצבע אך גם הצורה. למשל, ניגודיות בין רקע בהיר לטקסט מודגש בגוון כהה או בפונטים מסוגננים שעושים הבדל או צורה לא שגרתית, פינות עגולות או גודל לא סטנדרטי.

הכינו מראש בתיקייה מסודרת במחשב את כל החומרים הנדרשים לעיצוב הכרטיס אונליין מבחינה אסטרטגית וזמינות. פונטים תוכלו להוריד מגוגל פונטס ולהטעין אותם למערכת לעיצוב כרטיסי ביקור, גוונים ואלמנטים לגרור מתוך מאגר האלמנטים במערכת "וסט הצבעים" או להעלות ממקורות חינמיים של תמונות כמו למשל אתר pixabay ממנו ניתן להוריד תמונות חינמיות לשימוש (בדקו שהתמונה אינה נושאת לוגו או חותמת מים ואכן מאושרת לשימוש מסחרי).

שילוב נכון של כל האלמנטים בכרטיס אחד

חשבו היטב על הפריסה של הטקסט ביחד לאלמנטים הוויזואלים על גבי הכרטיס עצמו. שימו לב למרווחים בין הפונטים לאלמנטים כמו לוגו או איור מסוים, כדי שהטקסט יהיה בולט והכרטיס לא ייראה עמוס מדי. לרוב מומלץ לבחור 3 גוונים לכל היותר שיחזרו בכרטיס כדי למנוע גודש וכן להוסיף לוגו במידה וקיים על הכרטיס כסימן זיהוי לבית העסק. השתמשו בפונטים קריאים וברורים ותוכלו כמובן להדגיש בבולד את המסר החשוב ביותר – שם העסק ופרטי התקשרות או משפט הנושא שלכם. לרוב כדאי לבצע מרכוז של האלמנטים כך שהטקסט יופיע במרכז ויישארו שוליים ורקע ליצירת מראה אוורירי יותר. חשוב לגשת לתצוגה מקדימה על מנת לבדוק שמה שאתם רואים בעריכת הכרטיס אכן יופיע בתוצאה הסופית.

והכי חשוב – בחרו מערכת נוחה לעיצוב כרטיסי ביקור המאפשרת לימוד מהירה ושליטה גבוהה בעיצוב, כזו שתוכלו להתחבר אליה מכל מקום ובכל זמן על מנת לתפעל אותה כמו שצריך ובדקו את האופציות שהיא מציעה מבחינת גודל הכרטיס, איכות ההדפסה, אפשרויות למיניציה, שוליים, חיתוך מיוחד וכמובן כמה יעלו לכם הכרטיסים לפי הפורמט המבוקש בכמות הנדרשת. תמיד טוב להיעזר במערכת שמאחוריה עומד בית דפוס דיגיטלי או חברה מובילה בתחום הדפוס שמעניקה ייעוץ מקצועי ושירות מהיר בכל הנוגע להדפסה, כי אתם בהחלט מעוניינים שהתוצר הסופי יהיה האיכותי ביותר.

עכשיו כל שנותר לכם זה לשלב את הכרטיסים בארנק ולשלוף בעת הצורך לאנשים הנכונים, בזמן הנכון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here