מה כדאי לדעת ברכישת מחשב נייד ללימודים

מחשבים ניידים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. למעשה, מחשבים בכלל מהווים חלק חשוב בחיי האדם בכל תחומי החיים, החל מתחום הרופאה, הצבא, עסקים למיניהם וכמובן גם מחשבים לצרכי לימודים הנם חשובים מאוד. כיום מרבית הסטודנטים אינם מבזבזים ימים שלמים בחיפוש חומרים בספרים כפי שהיה נהוג לעשות בעבר וכי ניתן למצוא את רוב המידע הקיים באינטרנט. מה שלא קיים באינטרנט אז ניתן לעבור לספרים השונים ולחקור לעומק יותר. מחשב נייד עוזר לסטודנטים לא רק בהכנת עבודות לצרכי לימודים או חיפוש חומר באינטרנט אלא גם לצפייה בשיעורים אונליין, הכנת קבצי לימוד ועבור סטודנטים מסוימים הוא אף חשוב לסיכום חומר באמצעות הקלדה מה שעוזר להם ללמוד טוב יותר מאשר כתיבה מסורתית של מחברת ועט.

מדוע מחשבים יד שנייה הם פתרון מצוין עבור סטודנטים?

סטודנטים לרוב מאופיינים כאוכלוסייה של העתיד, אולם הם משקיעים בהשכלה ובעתיד שלהם, כאשר לרוב מתקשים לחיות את ההווה. בין אם הם עובדים או משקיעים את כל כולם בלימודים, עדיין לרוב אלה גם דואגים לעצמם ועל כן מתקשים להכניס כסף וצריכים להצטמצם ולכן גם לא יכולים להרשות לעצמם לרוב מחפשים חדשים באלפי שקלים. לכן הפתרון הטוב ביותר עבורם הוא לקנות מחשבים ניידים מיד שנייה.

איך מחשב נייד הופך להיות יד שנייה למכירה?

אנשים רבים קונים מחשבים חדשים אבל לא רוצים לזרוק את המחשבים הישנים שלהם כי הם עדיין שימושיים. ניתן אפילו לשפץ מעט מחשב נייד ישן ולגרום לו לעבוד טוב וללא תקלות אז למה לזרוק? אנשים רבים המגיעים לחנות המחשבים שלנו וקונים מחשב חדש, אנו מציעים להם להביא את המחשב הנייד להזדכות עליו מעט. אני לוקחים את המחשבים, משפצים אותם ומאפשרים גם מכירה של מחשבים יד שנייה למי שזקוק למחשב משומש במצב טוב בפחות כסף, כמו למשל קהל הסטודנטים.

האם יכולה להיות תקלה במחשב שאני קונה?

בדיוק כפי שאתם קונים רכב יש שנייה, ייתכן ותתקלו בתקלה מסוימת במחשב יד שנייה שלכם. המחשבים שאנו מקבלים עוברים בדיקה מקיפה במעבדה ומטופלים במידת הצורך וזאת כמובן כדי למכור ללקוחות מחשבים תקינים ומוכנים לשימוש. כמובן שאין מנוס מתקלות שונות שעשויות לעלות כמו בכל מחשב, אולם את המחשב אתם מקבלים במצב תקין וכמובן שיש אחראיות לתקלות מסוימות.

חידוש מחשב והוצאתו למכירה:

את המחשבים יד שנייה אנו מקבלים לא רק מהלקוחות אשר קונים מחשבים חדשים ומזדכים על המחשב הישן, אלא גם מיבואנים אשר מספקים לנו מחשבים משומשים מחברות שנסגרו או כאשר אלה שדרגו מחשבים אצלם בעסק ומספקים לנו את המחשבים הישנים. אנו מבצעים בדיקות מקיפות לרכיבי המחשב, מבצעים ניקיון לקבצים ישנים ומסך הבית ובמידת הצורך גם מפרמטים את המחשב. המחשבים עוברים השבחה ויכולים לעמוד למכירה כמחשבים תקינים לכל דבר במחירים מוזלים בהרבה.

אז האם באמת משתלם לקנות מחשב נייד ללימודים יד שנייה?

"מחשב ישן לא יעבוד כמו מחשב חדש", "אנו קונים חתול בשק" וכו'. כל אלה מחשבות שיכולות לעלות לכם בראש. מחשב משומש אכן לא בטוח יעבוד כמו מחשבים חדשים ומתקדמים אך זה לא בשל העניין שיש להם מעט וותק אלא בשל החלקים המותקנים בהם. כמו כן מחשב יד שנייה לאו דווקא נחשב למחשב ישן. ישנם מחשבים שלאחר שנה-שנתיים כבר מחליפים אותם בעסקים שונים ואלה מועברים אלינו כמחשבים יד שנייה במצב נפלא. בסופו של דבר – האם זה משתלם? אם משכללים את נושא המחיר ואת העובדה שסטודנטים לא צריכים מחשב מתקדם גראפית למשל כמו שצריך עבור משחקים חדשים, הרי שרכישת מחשבים ניידים יד שנייה הם הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here