דף עסקי בפייסבוק הוא חלק בלתי נפרד מתכנית השיווק של כל בית עסק כיום. רק בישראל יש למעלה מ2 מיליון משתמשים ישראלים הפעילים כמעט מדי יום באתר בממוצע. כמות המשתמשים הייחודיים הזו גורמת לכך שפייסבוק הפכה לשטח פרסום שכל בית עסק רוצה להיות בו כדי להשיג לקוחות חדשים ולחשוף את המותג שלו ואת המוצרים שלו אליהם. באמצעות תכנים (סטטוסים) טובים ניתן לא רק לחשוף את הקהל החדש למותג שלך אלא גם להניע אותם לפעולה ולהגדיל את המכירות בעסק.

סוגי סטטוסים שונים עבור דף עסקי בפייסבוק:

ישנם אינספור סוגים שונים אפשריים לסטטוסים לדף העסקי שלכם. אנו השתדלנו לחלק אותם ל5 קטגוריות עיקריות, אם כי אתם מוזמנים לרשום לנו בתגובות כאן למטה סוגים שונים של סטטוסים שאתם מכירים וממליצים עליהם.

סטטוס אינפורמטיבי – זהו סטטוס המשתף מידע בתחום מסוים. זה יכול להיות מדריך עשה זאת בעצמך, מדריך כללי על משהו, הסבר כללי על תחום/שירות/מוצר/אדם או כל נושא אחר. סטטוס מסוג זה נכון כדי לחלוק מידע בעל ערך עם הגולשים ולבנות עמם יחסים שירגישו שלא כל סטטוס מוביל למכירה אלא שהם גם יכולים להפיק ידע ממעקב אחר העמוד שלכם.

סטטוס מצחיק/הומוריסטי – כמו בכל שיחה טובה בחיים טוב לשלב קצת הומור. גם בדף העסקי אנו מנהלים שיחה בשלט רחוק עם העוקבים שלנו, זהו אינו דיאלוג ישיר אולם אכן מדובר בתוכן שאתם רוצים לשתף ושהצד השני יגיב לו בין אם באמצעות לייק, שיתוף, תגובה או פעולה מסוימת.

סטטוס פעילות – אלו סטטוסים שנועדו להפעיל את הקהל בדף, להשאיר את המותג בתת המודע שלהם ולגרום להם לחזור אל העמוד כדי להשתתף בתחרויות ולזכות בפרסים.

סטטוס טיפ – סטטוס המחלק טיפ או טיפים קצרים בתחום שבו עוסק הדף. בדרך כלל יהיו טיפים קצרים וקולעים אולם לעתים יתקדמו לידי סיפור שלם עם מוסר השכל.

סטטוס מכירתי – בסופו של יום, כאשר מדובר בדף עסקי שמטרתו היא רווח ואתם משקיעים בו זמן, כסף ומשאבים שונים – כדאי לכלול בתכנית הסטטוסים החודשית גם סטטוסים מכירתיים שמטרתם יהיה לשווק מוצרים ושירותים של בית העסק ובכך לנצל את הפעילות העסקית בפייסבוק לטובת קידום העסק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here