תוספי חנויות וירטואליות לגוגל כרום

החנויות האלקטרוניות הן מאוד פופולריות כיום, גם אוכלוסיית הסוחרים, וגם באוכלוסיית הקונים. הסיבה לכך היא שהרבה יותר קל וזול לקנות כעת בהזמנה רגילה באינטרנט, מאשר הזמנה יקרה בארץ, או על מנת ליהנות מהזמנה זולה, צריך לטוס לחו"ל. אנשים רבים מצאו פוטנציאל רב במסחר האלקטרוני, מאחר והרבה מאוד אנשים מעדיפים כעת לקנות את כל הרכוש והפריטים משם. למשתמשי גוגל כרום 28

מדוע זה נוח כל כך?

אנשים אשר סוחרים באינטרנט, יודעים כי הגישה הגדולה ביותר למסחר, היא דרך שלושת הפלטפורמות הללו. כמובן שאין אנו מקניטים את שאר הפלטפורמות, ולהן גם כן יש תוספים נפרדים. שלושת התוספים הנפוצים הם איביי, אמזון ואלי אקספרס.

מדוע כדאי לעשות שימוש עם תוספי חנויות וירטואליות לגוגל כרום?

פרט לכך שאנו יכולים להגיע לאתרים הללו בקלות רבה, אנו מקבלים התראות מהם גם כשאנו לא נמצאים באתר, על ידי הדפדפן. לאנשים שכל היום מתעסקים עם הטלפון שלהם, אנו ממליצים להתקין את האפליקציות של פלטפורמות אלה על הנייד שלכם, על מנת לקבל עדכון חם.

במה טובה הזמינות הזאת?

כאשר אתם לא נמצאים בפלטפורמה שלכם, ומתבצעת כעת קניה, הרושם הטוב ביותר שאתם יכולים להשאיר ללקוחות שלכם הוא הזמינות שלכם אליהם, ממש כמו מוכר בחנות אשר נותן ברכת יום טוב ללקוחות שלו, כך אתם יכולים לעשות זאת על ידי פידבק חיובי ללקוח, ישר אחרי שהזמין את המוצרים שלו.

מדוע שלושת התוספים הללו הם נחשבים לטובים ביותר?

הסיבה לכך היא שהרבה מאוד סוחרים מתעסקים בעיקר בזירה האמריקאית, שזוהי הזירה הנפוצה ביותר למסחר, עם 220 מיליון קונים פוטנציאליים. השירותים שמציעות לכם שלושת הפלטפורמות הללו, הם שירותים שמתאימים בעיקר לקהל האמריקאי, שמעדיף דברים בזול ושיגיעו אליו מהר.

כל סוחר מקצועי יודע את הדרישה ממנו, שזו מהירות, יעילות ושירות לקוחות מצוין. סוחר מקצועי כבר התקין את התוספים הללו לפני שהגיע לחצי מהמאמר הזה, ומה איתך?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here