עימוד
קרדיט: bettysasson.co.il

בשביל להכין את הספר שלכם בצורה המדויקת ביותר והנכונה ביותר יש להגיע למקום אשר מתמחה בכך ואשר יודע לבצע את פעולת העימוד בצורה הטובה ביותר שכן פעולת העימוד הינה פעולה חשובה מאין כמוה בכל סוג של ספר אשר אתם מעוניינים להוציא לאור. עימוד הינו סידור ותכנון של הפריטים השונים על גבי העמוד, גם האלמנטים הגרפיים וכן גם האלמנטים הטקסטואליים וזאת על מנת שיהיה סדר ועל מנת שהספר יראה ברמה הגבוהה ביותר שיש, מרווחים בין השורות, גודל האותיות, צבעים וכו'. העימוד הינו חשוב מאין כמוהו והינו דבר אשר משפיע על אופי הספר ועל הנראות שלו מול האנשים אשר קוראים אותו ועל כן יש לעשות צימוד ברמה הגבוהה ביותר אצל אנשים אשר מוסמכים לכך ואשר יודעים לעשות זאת באופן מדויק. לשם כך תוכלו לפנות לסטודיו בטי ששון אשר הוקם על ידי בטי ואמנון ששון בשנת 2004 ומהווה בית חם לעסקים ותיקים וחדשים וכן גם לארגונים וחברות. הסטודיו בעיקרו מתמחה בהוצאת ספרים לאור וכן גם בקריאייטיב עיצוב ובניית אתרים, מיתוגים עסקיים ועוד. כל אלו יינתנו תחת השירות הטוב ביותר וכן גם המקצועי ביותר עבור כלל הלקוחות.

לעצב ולתכנן בצורה המדויקת ביותר

עיצוב כריכות ספרים הינו דבר חשוב מאין כמוהו שכן עיצוב הכריכה הינו דבר הכרחי שיש לעשות אותו בקפידה וכן יש להשקיע בו את מיטב המחשבה שכן הכריכה של הספר היא אחד הדברים החשובים לפני קנייתו שכן המון אנשים נוטים לשפוט את הספר על פי הכריכה שלו. לשם כך חשוב שנתייעץ עם מומחים בתחום אשר יעזרו לנו בכריכה המתאימה ביותר עבור הספר שלנו וייעצו לנו עבור רעיונות קסומים בשביל הספר הייחודי שלנו.

לעצב את המושלם ביותר

עיצוב ספר אישי הינו דבר אשר צריך להתבצע אצל בית דפוס אשר מיומן בתחום ואשר לו מוניטין מכובד בתחום הוצאת ספרים ועיצובם שכן אנחנו נרצה לשכור את שירותיו של מקום אשר יודע בדיוק איך לעצב את הספר שלנו, מהם הדגשים החשובים, איך לעצב בצורה מדויקת וכן לתת לו את הליווי המתאים בתהליך המרגש והמדהים הזה. לשם כך תוכלו לפנות לסטודיו בטי ששון אשר הוקם על ידי בטי ואמנון לפני 18 שנים והינו סטודיו מקצועי אשר מספק את שירותיו לעסקים, חברות וארגונים אשר רוצים לשאוף גבוה. כמו כן הסטודיו עוסק בבניית אתרים, הוצאת ספרים לאור, קריאייטיב, מיתוג עסקי ועוד תוך הקפדה על מקצועיות, איכות, וכן תודעת שירות מדהימה. הסטודיו מתגאה בכך שהגיע למקום הראשון בעיצוב סדרת חוברות ובמיתוג לישראל עבור משרד החוץ. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-4335760 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה\פנייה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here